• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

we zijn er nog niet over uit welke locatie het word.

ik blijf bij schoonhoven, daar hoef je geen toestemming te vragen.

en er is volop parkeer plaats aanwezig.

hier is het adres alvast.

Marten Kuilerweg 47

7913 XG Hollandscheveld

maar ja wanneer das de vraag.

zit wel te denken op korte termijn, ik dacht zo iets over 3 weken.

weet niet of harjan er mee eens is..............

@gertjuh1968 wrote:we zijn er nog niet over uit welke locatie het word.

ik blijf bij schoonhoven, daar hoef je geen toestemming te vragen.

en er is volop parkeer plaats aanwezig.

hier is het adres alvast.

Marten Kuilerweg 47

7913 XG Hollandscheveld

maar ja wanneer das de vraag.

zit wel te denken op korte termijn, ik dacht zo iets over 3 weken.

weet niet of harjan er mee eens is..............

over 3 weken is het de 17e juni (zondags)

zou zoals het nu lijkt voor mij geen probleem zijn.

Heb dan waarschijnlijk de raampjes na de B stijl geblindeerd en de spoiler erop zitten :D

Ik wacht het af en de lokatie ff bekeken via Google earth... :thumb

gr.paul

Paul, ik zag je vandaag rijden, j.p. santeeweg, ik zat in een zwarte arosa -offtopic

Daarnaast:

17 juni, heb ik volgens mij vrij... ongeveer vanaf 26 mei tot eind september heb ik wel vrij, dus roep maar een datum (en een plaats) !

hahahahahahahahaha :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

GERT!!!!!!!!!!!!

ben jij niet zo man van de speciale dagen?

eerst plan je hem op moederdag.

wat dacht je? nu maar op vaderdag??

hahahaha

bij deze kan ik dus laten weten dat ik er dan niet bij ben als het die datum word ;)

oja..

schoonhoven vind ik goed, maar als het er te druk is dat je de autos niet bij elkaar kan zetten en dat soort dingen weet ik niet als ik heel lang blijf eigenlijk.

parkeerplaats staat dan namelijk al goed vol met de zwemmers die af en aan lopen over de parkeerplaats, weet niet, maar ik zit daar nog niet heel erg op te wachten om eerlijk te zijn.

Ooh, das jammer, ging er stiekem vanuit dat ik niet hoefde te kijken of het een speciale dag was... na de 1e keer :)

maar 1 ding scheelt, paps is wel een auto man, mams houd er niet zo van, leuk vaderdag kado! :D

Das wel waar, maar niet elke vader is het zelfde...

Je zal d'r 1 hebben die vw rijd, die moet je niet op een opel meeting hebben, straks besmet hij ons!

:jerry

weet het niet, ik laat het aan gert over.

alleen de kans dat ik er dan bij ben is wel heel klein.

zal ik wel jammer vinden maar ja

Bij de parkeerplaats bij schoonhoven is ook een grasveldje, mischien dat die voor deze doeleinden gebruikt kan worden. Zit een apparte ingang geloof ik vanaf de parkeerplaats.

Als je het daar kunt organiseren kom ik ook even met mn MV6. Is nog geen 2 minuten vanaf mn huis.

Tijdje terug is daar ook een vw transportermeeting gehouden.

Grt. Arnoud

Datum maakt niets uit voor mij, mijn pa verwacht toch niets meer dan rust. :P

en plek vind ik wel goed. maar idd, wel als we allemaal bij elkaar staan, anders ben ik idd zo weg. :???:

lokatie is top :thumb en datum maakt mij opzich niet zoveel uit.

10e is wat kort dag om te doen wat ik nog wil doen maar 17e (vaderdag) vind ik ook prima.

Het enige wat we met vaderdag doen is een ontbijtje van de vrouw en kids en verder niet veel bijzonders....

Met mooi weer gaat misschien mijn vrouw en de 2 oudste kids ook mee (zwemmen) maar dat is nog niet helemaal zeker..

24e viiert waarschijnlijk mijn moeder haar verjaardag (23e jarig) dus dat wordt hem niet denk ik..al vind ik dat ze het ook wel d 23e kan vieren :D ben ik de 24e vrij :thumb

maar later dan de 24e??????? nee dat duurt te lang en komen er misschien jongens in de knoei met andere meetings.

dus 10 of 17 juni

Terug
Naar boven