• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

geen meeting dit jaar meer

ik zie dat de meeste de 24e hebben gekozen.....denk niet dat ik er dan bij ben :( ivm verjaardag maar moet ff zien wanneer ze het viert...hopelijk de 23e dan kan ik wel de 24e.

nog maar 9 stemmen :???: schiet niet echt op zo :wtf

dacht dat er wel meer intresse was..of de meeste maakt de datum niet uit...

gr.Paul

kan en wil wel stemmen, maar maakt mij niet uit.

maar stem de 17de, de 24ste zijn er ook al meetings, en weet niet of ik daar heenga, of Hoogeveen.

de 17de is tot nu toe meeting vrij. :P

@FnF_racer wrote:kan en wil wel stemmen, maar maakt mij niet uit.

maar stem de 17de, de 24ste zijn er ook al meetings, en weet niet of ik daar heenga, of Hoogeveen.

Welke meeting is er de 24ste??

@bassie16V wrote:@FnF_racer wrote:kan en wil wel stemmen, maar maakt mij niet uit.

Welke meeting is er de 24ste??

tja dat wil ik ook wel weten eigenlijk

heb net geregeld dat ik de vrouw en kids bij mijn ouders drop en smiddags naar de meeting kom op de 24e maar de 17e is mij ook prima.

maakt mij dus niet meer uit wanneer....BEN ER SOWIESO BIJ :thumb :D

@FnF_racer wrote:Outdoor Tuning Wolvega en custom cars tuning day in Sittard.

maar dat zijn 2 algemene meetings, geen Opel meetings.

Ow...oke...

Dan maakt het voor niks uit,

daar ga ik niet naar toe...

@bassie16V wrote:@FnF_racer wrote:Outdoor Tuning Wolvega en custom cars tuning day in Sittard.

Ow...oke...

ik wil hier wel heen is te doen 94 km

@ronnie opel boy wrote:voor mij 94km 1.10 uur rijden voor mij :thumbup

@ronnie opel boy wrote:@bassie16V wrote:@FnF_racer wrote:Outdoor Tuning Wolvega en custom cars tuning day in Sittard.

Ow...oke...

ik wil hier wel heen is te doen 94 km

@ ronnie:

welke wil je nu heen dan??? Hogeveen/schoonhoven of outdoor tuning Wolvega :hmmz

ey gertje, misschien is het verstandig als je gaat informeren over dat grasveldje wat hier ergens in dat topic werd aangegeven.

als dat wel voor zulk soort doeleinden gereserveerd kan worden staat in ieder geval alles bij elkaar, en heb je weinig last van de "toeristen" die hun auto er bij willen zetten.

@ronnie opel boy wrote:Hogeveen/schoonhoven deze hoe zo dan :D

Ik begreep uit je reacties dat je naar beide meetings ging maar zal het wel verkeerd gelezen hebben denk ik

beetje zonnesteek denk ik :jerry :jerry

@soepkiepe wrote:ey gertje, misschien is het verstandig als je gaat informeren over dat grasveldje wat hier ergens in dat topic werd aangegeven.

als dat wel voor zulk soort doeleinden gereserveerd kan worden staat in ieder geval alles bij elkaar, en heb je weinig last van de "toeristen" die hun auto er bij willen zetten.

ik maak wel een bordje met besloten club ;)

@gertjuh1968 wrote:@soepkiepe wrote:ey gertje, misschien is het verstandig als je gaat informeren over dat grasveldje wat hier ergens in dat topic werd aangegeven.

ik maak wel een bordje met besloten club ;)

of...

BESMETTELIJK...BETREDEN EIGEN RISICO :jerry

Terug
Naar boven