• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geen mooie Astra G OPC Turbo te vinden

[rquote=1915218&tid=146488&author=Klanderman]Oh 18 inch inderdaad. Dat is die wie ik bedoelde. Heeft een kleine 2 jaar geleden ook te koop gestaan ja. Zag er toen echt mega strak uit![/rquote]

Hij zag er toen idd top uit, heb de auto toen nog gezien op Assen bij het Duits autosport festival. Heeft toen nog bij ons bij de OPC-Power club gestaan.

Vandaar dat hij me ook gelijk wel aansprak. Die velgen staan nog dikker in het echt als op de foto's. Maar echt jammer dat hij in die 1,5 jaar zoveel geleden heeft bij de vorige eigenaar.

[rquote=1915223&tid=146488&author=stillekracht]DEZE dan Misschien ?[/rquote]

ziet er netjes uit met klima en onder de 100.000 gereden en onder de €10.000

ziet er netjes uit met klima en onder de 100.000 gereden en onder de €10.000

Bedankt voor de info, dat is de blauwe bij Eindhoven die ik bedoelde die net verkocht/besproken is. Zijn we vandaag nog langs gereden. Hij sprak me in 1ste instantie niet aan omdat ik hem checkte op de site van de rdw en ik hem niet vond met het kenteken. Bleek dat ie nog ingvoerd moest worden, ben toen eerst naar de grijze gaan kijken en daarna was ie dus besproken/verkocht. Hij wordt woensdag opgehaald. Heb de auto zelf niet meer gezien, vond ik toen zinloos. Weet dus niet hoe ie er verder uit zag.

Bedankt voor de info, dat is de blauwe bij Eindhoven die ik bedoelde die net verkocht/besproken is. Zijn we vandaag nog langs gereden. Hij sprak me in 1ste instantie niet aan omdat ik hem checkte op de site van de rdw en ik hem niet vond met het kenteken. Bleek dat ie nog ingvoerd moest worden, ben toen eerst naar de grijze gaan kijken en daarna was ie dus besproken/verkocht. Hij wordt woensdag opgehaald. Heb de auto zelf niet meer gezien, vond ik toen zinloos. Weet dus niet hoe ie er verder uit zag.

ziet er op de foto's netjes uit. Alleen een beetje jammer van de rode klauwen. Past er niet echt bij. Gewoon zwart staat beter.

ziet er op de foto's netjes uit. Alleen een beetje jammer van de rode klauwen. Past er niet echt bij. Gewoon zwart staat beter.

Ik heb nog een hele mooie staan met 140000 op de teller!

Getuned naar 283 pk! Alles laten doen! Rekeningen zijn nog aanwezig!

Komt in de winter niet buiten!

Arben blue!

Altijd netjes in gereden!

Gaat alleen voor een hoofdprijs weg!

Ik heb nog een hele mooie staan met 140000 op de teller!

Arben blue!

Gaat alleen voor een hoofdprijs weg!

[rquote=1915367&tid=146488&author=predator]Ik heb nog een hele mooie staan met 140000 op de teller!

Arben blue!

Gaat alleen voor een hoofdprijs weg![/rquote]77

Als je de hoofdprijs wil, dan zal ie wel afvallen denk ik.

[rquote=1915367&tid=146488&author=predator]Ik heb nog een hele mooie staan met 140000 op de teller!

Arben blue!

Gaat alleen voor een hoofdprijs weg![/rquote]77

Als je de hoofdprijs wil, dan zal ie wel afvallen denk ik.

Het is niet zo dat ik er 12000€ voor moet hebben maar beneden de 9750 gaat hij beslist niet weg! Ik rij er niet dagelijks in alleen bij mooi weer!

Het is niet zo dat ik er 12000€ voor moet hebben maar beneden de 9750 gaat hij beslist niet weg! Ik rij er niet dagelijks in alleen bij mooi weer!

Dan zoek ik toch verder, heb het liefste een zo goed als orginele. Prijs is me ook wat aan de hoge kant.

Nog iemand een mooie G OPC turbo te koop?

Terug
Naar boven