• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Geen mooie Astra G OPC Turbo te vinden

Dan zoek ik toch verder, heb het liefste een zo goed als orginele. Prijs is me ook wat aan de hoge kant.

Nog iemand een mooie G OPC turbo te koop?

wat is je budget dan? want als je een hele mooie, het liefst dealer onderhouden en met weinig km;s wilt dan ben je echt wel rond de 10.000 kwijt hoor. Anders kun je bete ropzoek naar een coupe turbo die wat ouder zijn die zijn voor een lager bedrag te vinden

wat is je budget dan? want als je een hele mooie, het liefst dealer onderhouden en met weinig km;s wilt dan ben je echt wel rond de 10.000 kwijt hoor. Anders kun je bete ropzoek naar een coupe turbo die wat ouder zijn die zijn voor een lager bedrag te vinden

Die van mij is 100% dealer onderhouden en alle aanpassing zijn bij de dealer gedaan!

Zit geen deukje of krasje op!

Heeft afgelopen jaar net 5000 km gedraaid!

En krijgt binnenkort gewoon weer zijn jaarlijkse beurt!

Ik ben zelf opzoek naar een speedster maar dan mag eerst de opc weg!

Hij is afgesteld bij VDB works! Is wel een topic over!

Die van mij is 100% dealer onderhouden en alle aanpassing zijn bij de dealer gedaan!

Zit geen deukje of krasje op!

Heeft afgelopen jaar net 5000 km gedraaid!

En krijgt binnenkort gewoon weer zijn jaarlijkse beurt!

Ik ben zelf opzoek naar een speedster maar dan mag eerst de opc weg!

Hij is afgesteld bij VDB works! Is wel een topic over!

Het gaat niet om wat het budget is, maar wat ie "mag" kosten. Een Hoofdprijs kun je altijd vragen maar dat geef ik er niet voor :D. Dan wacht ik op eentje, waar we samen uit kunnen komen met de prijs.

Hij hoeft ook niet perse dealer onderhouden te zijn, moet wel wat van documentatie aanwezig zijn. Een dealer auto hoeft niet perse beter te zijn.

Als de auto mooi in orde is, dan wil ik gewoon de waarde geven wat de auto heeft.

Een Astra G opc turbo van 2002/2003 met 100.000 km op het klokje is tussen de 8000 en 8500 euro waard. En dit is ook wat ik max. wil uitgeven voor de auto. Moet hij natuurlijk wel mooi in orde zijn, anders moeten we met de prijs overeen zien te komen.

Het gaat niet om wat het budget is, maar wat ie "mag" kosten. Een Hoofdprijs kun je altijd vragen maar dat geef ik er niet voor :D. Dan wacht ik op eentje, waar we samen uit kunnen komen met de prijs.

Hij hoeft ook niet perse dealer onderhouden te zijn, moet wel wat van documentatie aanwezig zijn. Een dealer auto hoeft niet perse beter te zijn.

Als de auto mooi in orde is, dan wil ik gewoon de waarde geven wat de auto heeft.

Een Astra G opc turbo van 2002/2003 met 100.000 km op het klokje is tussen de 8000 en 8500 euro waard. En dit is ook wat ik max. wil uitgeven voor de auto. Moet hij natuurlijk wel mooi in orde zijn, anders moeten we met de prijs overeen zien te komen.

Net even via Bovag gekeken waar mijn auto voor verkocht zou worden is 9050€ dus als je 1 wilt zoeken met 10000 km voor 8500€ word een hele opgave!

Net even via Bovag gekeken waar mijn auto voor verkocht zou worden is 9050€ dus als je 1 wilt zoeken met 10000 km voor 8500€ word een hele opgave!

[rquote=1916048&tid=146488&author=predator]Net even via Bovag gekeken waar mijn auto voor verkocht zou worden is 9050€ dus als je 1 wilt zoeken met 10000 km voor 8500€ word een hele opgave![/rquote]

Dit is de waarde van de auto bij een aankoop van de auto bij een Bovag autogarage. Dus met garantie enz.

Dit staat er ook duidelijk bij.

Je moet de waarde hebben van verkoop bij een particulier verkoop. Ga de auto ook zeker niet kopen met garantie.

Hier kun je een waardebepaling vinden voor een particuliere aankoop of een inruilwaarde.

Vul de auto maar eens in op autoweek.nl Hier nog even de link: http://www.autoweek.nl/waardebepaling.php

Zul je ergens tussen de 7000 en de 8000 uitkomen.

[rquote=1916048&tid=146488&author=predator]Net even via Bovag gekeken waar mijn auto voor verkocht zou worden is 9050€ dus als je 1 wilt zoeken met 10000 km voor 8500€ word een hele opgave![/rquote]

Dit is de waarde van de auto bij een aankoop van de auto bij een Bovag autogarage. Dus met garantie enz.

Dit staat er ook duidelijk bij.

Je moet de waarde hebben van verkoop bij een particulier verkoop. Ga de auto ook zeker niet kopen met garantie.

Hier kun je een waardebepaling vinden voor een particuliere aankoop of een inruilwaarde.

Vul de auto maar eens in op autoweek.nl Hier nog even de link: http://www.autoweek.nl/waardebepaling.php

Zul je ergens tussen de 7000 en de 8000 uitkomen.

Dat van de autoweek zal ik met een korreltje zout nemen hoor. Die bedragen liggen 9 van de 10 keer lager dan waar de auto's daadwerkelijk voor verkocht worden. En de dat geld tevens voor de inruil!

Dat van de autoweek zal ik met een korreltje zout nemen hoor. Die bedragen liggen 9 van de 10 keer lager dan waar de auto's daadwerkelijk voor verkocht worden. En de dat geld tevens voor de inruil!

Maakt ook verder niks uit!

Ik hoop dat je een mooie opc turbo vind!

Word de kans alleen maar groter dat ik er 1 tegen kom! Hier in noord oost Drenthe zie ik ze niet rijden! Wel de gewone 2.0 16v opc!

Maakt ook verder niks uit!

Ik hoop dat je een mooie opc turbo vind!

Word de kans alleen maar groter dat ik er 1 tegen kom! Hier in noord oost Drenthe zie ik ze niet rijden! Wel de gewone 2.0 16v opc!

Iedereen denk er anders over he, als je er 1 hebt wil je een mooi bedrag en degene die er 1 zoekt wil natuurlijk niet teveel betalen. :D Maakt idd ook niets uit.

Je ziet ze idd niet zoveel. Ik zoek tot ik er 1 vind die me aanstaat en ik de prijs goed vind.

Heb ook tijd, we hebben 2 auto's dat scheeld.

Iedereen denk er anders over he, als je er 1 hebt wil je een mooi bedrag en degene die er 1 zoekt wil natuurlijk niet teveel betalen. :D Maakt idd ook niets uit.

Je ziet ze idd niet zoveel. Ik zoek tot ik er 1 vind die me aanstaat en ik de prijs goed vind.

Heb ook tijd, we hebben 2 auto's dat scheeld.

Heb je al op de link geklikt die ik je gegeven heb?

Daar staat mooi spul tussen kan ik je vertellen. En waarom een G er staan ook zat H modellen. Op belastingdienst.nl kun je digitaal bekijken hoeveel BPM je gaat betalen bij import. Het wordt ieder jaar minder.

Het scheelt een hoop geld bij een auto vanaf 4 jaar oud en ouder.

Heb je al op de link geklikt die ik je gegeven heb?

Daar staat mooi spul tussen kan ik je vertellen. En waarom een G er staan ook zat H modellen. Op belastingdienst.nl kun je digitaal bekijken hoeveel BPM je gaat betalen bij import. Het wordt ieder jaar minder.

Het scheelt een hoop geld bij een auto vanaf 4 jaar oud en ouder.

Hey,

ik zag vorige week opeens je Zafira te koop staan

Wat is de reden dat je nu voor een Astra aan het kijken bent?

En goede mooie auto's zijn schaars ;)

Terug
Naar boven