• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gehele ruitenwisser achter afgebroken

[rquote=1832976&tid=139453&author=afterburner27]heb je mooi goed....als het werkt is het altijd goed...en antenne??[/rquote]

Antenne is nog niet binnen. Zal morgen moeten worden. Daar maak ik dan ook een foto van.

[rquote=1832976&tid=139453&author=afterburner27]heb je mooi goed....als het werkt is het altijd goed...en antenne??[/rquote]

Antenne is nog niet binnen. Zal morgen moeten worden. Daar maak ik dan ook een foto van.

Hij is binnen ! Ziet er super uit. Alleen komt hier nu de regen met bakken uit de lucht, dus ik denk dat ik 'm zaterdag erop zet. Ik zal er uiteraard een foto van maken. Bedankt !

Hij is binnen ! Ziet er super uit. Alleen komt hier nu de regen met bakken uit de lucht, dus ik denk dat ik 'm zaterdag erop zet. Ik zal er uiteraard een foto van maken. Bedankt !

[rquote=1832957&tid=139453&author=tuinmeubel]Hij zit erop ! :D Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Maar het is een kekke wisserarm ! Toch ? :P

rw3.jpg
[/rquote]

Nieuw of tweedehands, en wat was je kwijt, de mijne staat op breken:cry

[rquote=1832957&tid=139453&author=tuinmeubel]Hij zit erop ! :D Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Maar het is een kekke wisserarm ! Toch ? :P

rw3.jpg
[/rquote]

Nieuw of tweedehands, en wat was je kwijt, de mijne staat op breken:cry

Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen:o:o van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,.......................en ga zo maar door...........:fy1Niet normaal toch,:( net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne... wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja...........normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!:cry:fy1

Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen:o:o van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,.......................en ga zo maar door...........:fy1Niet normaal toch,:( net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne... wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja...........normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!:cry:fy1

Een paar maanden terug in het dorp hier 14 branden in 2 weken tijd, de dader was op heterdaad betrapt en zit nog steeds vast :thumbup. Ik moet zeggen dat de politie die twee weken erg actief er mee bezig was en waren er ook telkens heel snel bij waardoor diverse beginnende branden snel geblust waren. Dat heeft er voor gezorgd dat verschillende auto's gered konden worden :)

Een paar maanden terug in het dorp hier 14 branden in 2 weken tijd, de dader was op heterdaad betrapt en zit nog steeds vast :thumbup. Ik moet zeggen dat de politie die twee weken erg actief er mee bezig was en waren er ook telkens heel snel bij waardoor diverse beginnende branden snel geblust waren. Dat heeft er voor gezorgd dat verschillende auto's gered konden worden :)

[rquote=1834689&tid=139453&author=CALIBRA4x4TURBO]Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen:o:o van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,.......................en ga zo maar door...........:fy1Niet normaal toch,:( net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne... wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja...........normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!:cry:fy1[/rquote]

Het probleem hier in nederland is dan ook dat de straffen veel te laag zijn..

En inderdaad, als ik toch wakker was geworden die nacht, dat had ik hem vast onder de brandende auto geschopt...dan had ik ook een half uurtje staan te kijken naar de grootste buurt BBQ aller tijden..

In ieder geval staat m'n vec iedere dag op dezelde plaats met mijn camera vol op de auto gericht...Dit laat ik me niet 2 keer overkomen..

Terug
Naar boven