afterburner27
Post vaak
[rquote=1834689&tid=139453&author=CALIBRA4x4TURBO]Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen
van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,.......................en ga zo maar door...........:fy1Niet normaal toch,
net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne... wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja...........normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!
fy1[/rquote]
Het probleem hier in nederland is dan ook dat de straffen veel te laag zijn..
En inderdaad, als ik toch wakker was geworden die nacht, dat had ik hem vast onder de brandende auto geschopt...dan had ik ook een half uurtje staan te kijken naar de grootste buurt BBQ aller tijden..
In ieder geval staat m'n vec iedere dag op dezelde plaats met mijn camera vol op de auto gericht...Dit laat ik me niet 2 keer overkomen..
Het probleem hier in nederland is dan ook dat de straffen veel te laag zijn..
En inderdaad, als ik toch wakker was geworden die nacht, dat had ik hem vast onder de brandende auto geschopt...dan had ik ook een half uurtje staan te kijken naar de grootste buurt BBQ aller tijden..
In ieder geval staat m'n vec iedere dag op dezelde plaats met mijn camera vol op de auto gericht...Dit laat ik me niet 2 keer overkomen..