• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

@manta1988 wrote:vandaag weer een uurtje bij gaos rondgestruind., stonden 3 kadett c´s waaronder 1 coupe. kadett e cabrio waar wij het interieur uitgesloopt hebben king: zat ook nog een dash met toerenteller in trouwens voor wie er nog belang bij heeft.... en nog een kadett b coupe

Haha, maar uit die E heb IK die kapjes die nu onder mijn stoelen zitten uit gehaald :thumb

DSC03518.jpg

Mooi dat jullie het inbterieur een nieuw leven geven :)

Er staan trouwens 2 Kadett E Cabrio's.

Rik ;)

vandaag op 2 sloperijen geweest.

op de eerste (dbdemontage hoogeveen) 1 e kadett cabrio, een vectra gts van 2005 waar niks aan mankeerde!!3 b vectra's

sloop nr 2 (pekel hoogeveen) 2 astra f (terwijl er daar normaal best veel van staan!) stuk of 3 b corsa. 1 combo. en 6(!!) tigra's

samen met rik (kadastra-ef) toch noch het 1 en ander kunnen vinden ;)

over die gts...

die was van iemand uit de familie of zo, ding mankeerde niks aan, gewoon naar de sloop toe gegaan dus.

zwaar en zwaar zonde!!

Vandaag bij de Pepel geweest in Schinnen.

3x astra F 1x f2 station in de kleur z363 1x f2 groen sedan, 1 rood F1.

Paar omega's zowel station en sedan alle 2.5 v6 redelijk veel gelopen.

Corsa B en C's gezien

vecta B's

Nee helaas Oenatje, Als die wel goed was had ik hem voor me eigen mee genomen, aangezien dat mijn spatbord in elkaar zit.

Is maar zeldzaam dat ik een z363 tegen kom op de sloop.

MarcoTDS heeft een bestuurderskantspatbord met knippertje erin. Ik zoek eigenlijk zonder knippertje.

@soepkiepe wrote:vandaag op 2 sloperijen geweest.

op de eerste (dbdemontage hoogeveen) 1 e kadett cabrio, een vectra gts van 2005 waar niks aan mankeerde!!3 b vectra's

sloop nr 2 (pekel hoogeveen) 2 astra f (terwijl er daar normaal best veel van staan!) stuk of 3 b corsa. 1 combo. en 6(!!) tigra's

samen met rik (kadastra-ef) toch noch het 1 en ander kunnen vinden ;)

over die gts...

die was van iemand uit de familie of zo, ding mankeerde niks aan, gewoon naar de sloop toe gegaan dus.

zwaar en zwaar zonde!!

Was een geslaagde dag :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Rik ;)

Als iemand nog een Calibra weet te staan ik heb wat knullige kleine schroefjes nodig, degene die de lange strip vanaf de A stijl tot en met de C stijl aan de auto vast houden en de 8 (4 per kant) die een gedeelte van het deurrubber op de B stijl houden.

Deze opels trof in aan op het altijd zonnige Rhodos 5-05-2013.

Auto's die het niet meer doen worden vaak zo aan de kant gezet.

Roesten doen ze bijna niet,daar het nouwlijks regent.

@soepkiepe wrote:vandaag op 2 sloperijen geweest.

op de eerste (dbdemontage hoogeveen) een vectra gts van 2005 waar niks aan mankeerde!!

zwaar en zwaar zonde!!

was geen 3.0 diesel toevallig????

Willem

@InjectTheVenom wrote:Als iemand nog een Calibra weet te staan ik heb wat knullige kleine schroefjes nodig, degene die de lange strip vanaf de A stijl tot en met de C stijl aan de auto vast houden en de 8 (4 per kant) die een gedeelte van het deurrubber op de B stijl houden.

Hier staan 2 Cali's, een paar vec's, een bult Corsa's, wat astra's, 2 E kadett'jes, en 2 D kadett'jes.

Ik wil wel even naar die schroefjes kijken voor je ;)

@D.E wrote:Gisteren weer bij Kooy geweest, wat Opels die er bij mijn vorige bezoek nog niet stonden:

9342679519_659a57764c_c.jpg

9345462916_a385411d88_c.jpg

9342691871_8f20880e83_c.jpg

9342684889_fd047065b2_c.jpg

Hoi, zou je wat voor mij willen doen ?

In die Kadett E Life:

Kijken of die kofferbakpanelen EN de hoedeplank er nog inzitten ??

Ik zoek die nog, heb nu zwarte panelen van een Expression erin zitten wegens gebrek aan beter.

Rik ;)

Terug
Naar boven