• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op de Sloop

in hoogeveen..

een sintra met zo beetje alles er op en er aan (zat te twijfelen om de cruise control er af te halen, weet alleen niet wat ik allemaal nodig ben)

stuk of wat tigra's

stuk of wat corsa b's

1 astra station.

1 astra gl ( nagenoeg kaal)

1 astra gt, inclusief het interieur wat nog best netjes is

1 astra station diesel met dichte ramen (bestel dus)

paar combo's.

en een boel andere merken :P

Staat bij de populier in Rotterdam nog een grijze corsa B gsi, Laatste keer dat ik keek zaten zelfs de afdekkapjes nog op de skirts!

hallo de rekord is gewoon tekoop vraag prijs 1250 euro komt vandaag op m.p

hat gebelt dus word toch niet gesloop dus liefhebers pak je kans :thumb :thumb

Bij Kooij in Austerlitz hebben ze een mooie Rekord binnengekregen afgelopen zaterdag

Helemaal hard, kon geen roestplekje vinden, ook niet op de bekende plekken. Verder een 1.9s met een 4-bak en het interieur zag er ook netjes uit. Alleen de lak is een beetje dof maar nergens deuken ofzo.

Jammer. Ding ziet er nog prima uit, op benzine in de overgangsregeling heb je er nog een mooi werkpaard aan. Toch raar, want zoiets zou toch wel voor 300 euro via MP verkocht moeten kunnen worden lijkt me....

Heb ik helemaal niets van gezien wel een hele rij Corsa B achter elkaar, paar Astra F's en een enkele Vectra A, wat Vectra B's en 2 Renault Alpines.

9ygu6uvu.jpg

rynazaja.jpg

Verstuurd vanaf mijn LG-D802 met Tapatalk

Terug
Naar boven