• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op Marktplaats. 550pk beest

Ja, of, zoals ik al eerder zei: het geld is op en hij heeft het hard nodig.

Of z'n vriendin/vrouw is het ding beu :jerry

Deze stond ook op de M&M meeting in Dronten vorig jaar!Hele aparte verschijning.Niet mijn smaak,maar wel apart.

staat hier ook sowieso al 1 keer op het forum zelf ergens in een topic, stond laatst ook al te koop.

motortje is wel leuk, voor de rest viind ik er weinig aan eigenlijk.

Staat volgens mij al meer als een jaar te koop, is verschillende keer langs gekomen hier op het forum.

Benieuwd hoe dat rijd in zo'n lichte wagen, maar wel veel fun king:

Ook al vaker zien voorbijkomen hier

denk niet dat hij snel verkocht zal zijn

motorisch :thumbup styling :thumbdown :thumbdown

100 km gelopen, ja waarvan minimaal 50 km van de aanhanger naar n meetingterrein, en de rest in de toerenbegrenzer over t terrein om m lekker te laten klapperen :hmmz :hmmz

zat deze niet in die aflevering van de klusjesmannen over tunen? toen reed hij idd exact zoals fredje beschrijft.

Auto komt me inderdaad bekend voor...ik vraag me af bij welk bedrag hij een bod zou accepteren....

Beëindiging van de hobby....nadat je er 100 km mee gereden hebt....komt niet erg geloofwaardig over.

Mogelijk kan hij het geld beter gebruiken dan de auto.

@Paullus wrote:aflevering gevonden:

[youtube:3cssvfos]

hahahaha 100 km en zo afragen hij had slim moeten zijn en die 16000 euro moet aan nemen van marktplaat bod

ik vind dat het echt wel een dike auto is maar hij heeft net de verkeerde dingen gedaan zo als spuit werk

overdreven van binne te groote intercooler spoiler

en wat me echt stoord is dat die 550 pk heeft terwijl die nog in aant rijden is zonder turbo druk

en niels heeft hem geboud krijgt nog geld van deze gast en toen werd al gezegt dat die onder de 400pk zat

dus ik vind deze gast :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown

apk gekeurt is ie volgens mij niet eens ! vind de motor wel dik maar de rest :puke alleen die achterklep spoiler al hahahaha past niet bij een klassieker vind ik .

Motor verkopen en de rest van de wagen maar zien wat je er mee doet....manmanman wat een kermis.

Wat heeft het nou voor nut? zon dikke motor in een wagen waarmee je alleen maar wil showen?

Ik heb niks met die shomofielen

Terug
Naar boven