• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Ja gelijk verpatsen voor 400,- dat karretje :agent

Voor zijn kmstand een zeer mooi ding... Maar foto's he, foto's zijn bedrog zeggen ze wel eens.

Ja staat er nog Marco, gisteren nog effen mee gereden..

Starte in een keer, de laatste keer was toen jij er bij was.

Toch een weekje of 6/8 niet gelopen.

@astraTD wrote:Ja gelijk verpatsen voor 400,- dat karretje :agent

als jij er 400 voor kunt krijgen mag je mijne ook wel voor 400 kopen.

krijg jij er makkelijk 500 voor, is iets netter en groter dan deze namelijk haha

@astraTD wrote:Een zeer net oogende x17DT isuzu station

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Krijg bijna de neiging om te bellen dat ik morgen wil komen kijken.

Heb gemaild voor duidelijke foto's van wielkasten en motoruimte..

Heb er toch serieuze interesse in, mits dat die goed hard is op de bekende plekken.

Kan wel erheen gaan en vervolgens erachter komen dat die krokant is, zonde van de diesel. :angel

@astraTD wrote:@astraTD wrote:Een zeer net oogende x17DT isuzu station

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Krijg bijna de neiging om te bellen dat ik morgen wil komen kijken.

Heb gemaild voor duidelijke foto's van wielkasten en motoruimte..

Heb er toch serieuze interesse in, mits dat die goed hard is op de bekende plekken.

Kan wel erheen gaan en vervolgens erachter komen dat die krokant is, zonde van de diesel. :angel

Uhm,............die heb je toch (al) ?

Rik ;)

Hij heeft de foto's wat ik vraagde bij de advertentie gezet.. Wielkasten zijn krokant maar niet door.

Motor ruimte is zeer netjes.

Maar wielkasten spreekt me tegen, die van mij is veel betere staat.

Toch maar eens goed bedenken, zal toch effen duren voordat echt verkocht is.. weinig handel in een F station diesel van 1000,-.

Geloof me, als je het weer opschuurt en spuit, komt het toch weer terug.

Dat zwarte randje zegt al genoeg... om er dan voor 500,- eraan te lassen is het me niet waard.

Deze beste man is nu al 350 Euro gezakt met zn prijs en vraagt nu 900 voor zn Kadett E Beauty:

http://link.marktplaats.nl/678402330" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar mijn bod van 750 accepteert ie vooralsnog niet.

heb wel een tegenbod van 850 maar dat is mij weer teveel dus we zitten in een impasse haha.

Rik ;)

meende de astra van mijn Zwager al te herkennen op de foto :jerry ,maar blijft leuke F

snap ook niet dat hij hem nog niet kwijt is .

Maar heb mijn station ook te koop en dat voor 5 meier maar ook geen reacties handel ligt beetje plat

iedereen wil een kleine en lichte auto, een station valt daar al niet onder, een gewone f ook niet, al vin ik 78 euro per 3 maand niet duur ;)

Terug
Naar boven