• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@werner69 wrote:Bedankt :thumb ,lukt vast wel,de set kost normaal rond de 541 euro(dus niet pasmaken op een Fje ;) )

snap zelf ook wel dat voor jongere auto;s die spullen duurder zouden zijn, maar ik zou het er zelf niet voor over hebben (daarom rijd ik ook een f haha)

maar ja, dan is at van jou zeker een koopje ja!!

hoop dat je het snel verkoopt ;)

@martklanderman wrote:ADVERTENTIE VERWIJDERD

Das geen verkeerde wagen :hmmz ...

Wel jammer dat die velgen er niet meer onder zitte....

Waarom heb je hem weg gedaan als ik vragen mag

Ik vind de velgen die er nu onder zitten mooier.

Voor een student op kamers is een corsa d nog steeds een luxe lijkt me.... :roll:

@nova1.6 wrote:Ik vind de velgen die er nu onder zitten mooier.

Voor een student op kamers is een corsa d nog steeds een luxe lijkt me.... :roll:

daarom dat hij ook een Corsa C rijdt.... :jerry

wel een hele strakke Astra is dat trouwens. :thumb

@FnF_racer wrote:@nova1.6 wrote:Ik vind de velgen die er nu onder zitten mooier.

daarom dat hij ook een Corsa C rijdt.... :jerry

wel een hele strakke Astra is dat trouwens. :thumb

:lol:

@soepkiepe wrote:weer te ver weg!!!!

heb hem maar verteld dat ie een redelijk zeldzame gt heeft, en dat ik eigenlijk wel interesse in zijn achterbumper heb ;)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...14b11788e5504db095&previousAction=asqSent" onclick="window.open(this.href);return false;

De voorste heb je toch al ? :angel

Kunnen we samen wel naar Maastricht, in combinatie met een wedstrijd MVV thuis king:

Vraag me wel 1 ding af: klopt dat kenteken wel ?

Hij zegt dat het een 93'er is maar, heeft als kenteken T*-TS-03.(kan het net niet goed lezen)

En dat moet toch ergens in 1997 wezen.

Rik :)

nee mijn bumper is iets anders.

deze is ook wel mooi.

nadeel is dat ie zo ver weg staat

mocht hij wat dichter bij gestaan hebben had ik wel over dat bod heen gegaan wat er nu voor de hele auto staat.

Terug
Naar boven