• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@soepkiepe wrote:het repareren is het probleem niet ;)

heb ff rond gevraagd

radiateur.. 25 euro op de sloop.

veer 10 euro op de sloop

stuurbekrachtigings pomp 25 euro.

uitlaat 25 euro.

heb banden profiel opgemeten, ik kom wel boven de 1.6 dus die valt weg.

uitlaat smeer ik wel dicht met die gungun of zo, ik weet dat het troep is, maar is ie voor de keuring wel dicht ;)

ik was zo straks ff aardig in de stress, nu heb ik eens rustig alles op papier gezet, voor om en nabij de 300 is ie redelijk ver klaar ;)

eerst hopen dat ik met de lekke koppakking ff kan rekken tot de apk ;)

gaat allemaal weer goed komen, als ie afgekeurd is komt er hier wel en topic over :P

in ieder geval bedankt voor de info en het mee denken, word zeer gewardeerd :)

ander heb ik mischien nog wel iets leuks voor je

in astra gsi c18xe met trekhaak

auto is net weer gekeurd door opel dealer dus dat zit wel goed

vorig jaar nieuwe waterpomp en distrie en op 2 kleinen plekjes geen roest

wie weet iets voor jou???

@FnF_racer wrote:Syl-Astra: welke auto/Opel mag ik dan in Zwolle gaan spotten, als deze weggaat?

de grote grijsblauwe omega mv6 die ik zelf rij

wat er voor de astra terug komt weet ik nog niet

ja 300 aan onkosten ook, staat een mooie vectra op mp met apk tot maart, kan ik halen voor een leuk bedrag..

dan moet ik dus gaan overwegen.

vandaar dat er ook staat dat ie eigenlijk nog niet te koop is maar wil kijken wat ie mij nog kan opbrengen in onderdelen ;)

ik ken me zelf goed genoeg dat ik volgende week alsnog zeg gooi hem maar voor de apk en maak hem maar klaar haha :jerry :jerry

ik ben nogal wisselvallig met dat soort dingen :P

wat??

ben al met iemand aan het pmen, die heb nog wat onderdelen voor een koopje, maar voordat ik die koop wil ik hem eerst voor de apk gooien.

@soepkiepe wrote:das niet duur, maar dan zal ik hem eerder als 2e auto er bij willen hebben:P

beetje klein met 2 kids haha :P

Nou inderdaad kan je nog altijd voor een station kijken wat je al heb voor 100,- extra.. ik zou vast in zo'n koektrommeltje willen rijden :jerry

Terug
Naar boven