• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

ze zijn hooguit 50 euro waard, tenzij die nog zo goed in ze lakstaat dan is die misschien meer waard.

maar dat haalt 9 van de 10 keer het hele punt weg om er een te kopen :jerry

voor 1449 koop ik 4 ~ 5 turbo's, ag als die past op mijn diesel en ik krijg 650pk en 1650Nm dan is het goed, moet niet gekker worden :jerry

tja er zit bestwel veel prijs verschil tussen engeland en duitsland.

engeland kan je beter de meeste delen kopen, en in duitsland de uitlaten..

Klopt heb ik ook gemerkt vandaag, sommige dingen zijn goedkoper in engeland dan in duitsland en dan weer andersom. Moet een catch tank hebben en Engeland is te goedkoop, 13 euro tegen over 35 euro Duitsland

@TerryB wrote:Voor op het lijste "lelijk getunede coupe,s":

http://link.marktplaats.nl/572996748" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog bij 1 van de slechte auto bedrijven van NL ook :jerry

vind de auto zelf nog niet zo slecht, zit alleen maar een andere bumper op en andere achterlichten.

de kleuren vind ik dan weer geen reet aan!!

hier in hoogeveen rijd een g rond, blauw van onder en zilver van boven, dat lijkt dan weer stukken beter dan dit ;)

hier nog een mooie vectra 2000.

als ik het geld er voor had had ik zoiets wel willen kopen en klaar maken, zo 2000 altijd nog mooi gevonden.

ook wel leuk kleurtje dit trouwens.

http://link.marktplaats.nl/579226510" onclick="window.open(this.href);return false;

stuur zat in wel meerdere modellen dan de gt

bekleding is niet van een gt

rode bies daarintegen weer wel.

gt had ook emblemen op de zijkant

hier doe tjek op vwe.nl fb dg 61. mijn oude gt

zo ziet gt interieur eruit:

1403191_3.jpg

Terug
Naar boven