• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

@TheViper wrote:Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

Toch is dat nog altijd 12 cent lager dan de adviesprijs hier in NL.

Rik :D

@KadAstra-EF wrote:@TheViper wrote:Gisteren de auto gewassen en wezen tanken in Duitsland (woon op steenworp afstand van de Duitse grens), maar helaas: ook daar wordt ik tegenwoordig niet meer vrolijk van. Normaal scheelt het flink wat centen per liter, maar nu stond 'ie zelfs bij de Oosterburen op €1,749 :(.

Toch is dat nog altijd 12 cent lager dan de adviesprijs hier in NL.

Rik :D

Wow, dat is nog best veel. Bij de Tango hier in de buurt is het 5 cent duurder als die 1,749. 12 cent is dan best veel.

@dion87 wrote:

4WD op een coupe? ja natuuuuuurlijk.

wel mooie voorkant met die lumma bumper

99% van de auto's is 4 wheel drive.

ik kan namelijk niet op alleen de voorste 2 wielen rijden. :jerry

maar dit is net als jouw gemiep over OPC: alles om zoveel mogelijk onder de aandacht brengen. ;)

@FnF_racer wrote:@dion87 wrote:

4WD op een coupe? ja natuuuuuurlijk.

wel mooie voorkant met die lumma bumper

99% van de auto's is 4 wheel drive.

ik kan namelijk niet op alleen de voorste 2 wielen rijden. :jerry

maar dit is net als jouw gemiep over OPC: alles om zoveel mogelijk onder de aandacht brengen. ;)

ja daar heb je wel een punt. :jerry

Mijne al gespot , hij staat er ook op .

Ik vind astra mooie auto maar ik ga toch weer terug naar volkswagen :)

URL VERWIJDERD DOOR MODERATOR, JE KUNT JE EIGEN ADVERTENTIE NIET SPOTTEN

nee waarom ?

volgens mij vraag ik niet veel er is een hoop aan gedaan /goed onderhouden

Afzetters hier op dat forum nog geld vrage ook om auto te koop zetten . :swear lijkt markplaats wel .

@Rene_AstraG2.0 wrote:nee waarom ?

volgens mij vraag ik niet veel er is een hoop aan gedaan /goed onderhouden

Afzetters hier op dat forum nog geld vrage ook om auto te koop zetten . :swear lijkt markplaats wel .

Word tijd dat je naar volkswagen gaat.

haha hoezo :P Mag toch wel zeggen wat ik vind .

Dat mensen willen profiteren van een ander die ze auto probeerd te verkopen vind ik niet kunnen .

Het forum is gratis maar zoiets niet maak dan alles gratis.

Forum is voor opel liefhebbers maar wel mee verdienen met een ander , slaat nergens op toch.

Zo denk ik ook over marktplaats .

vind dat x20xev blokkie niet zo spannend , zuipt veel en niet echt snel daarom maar weer de verkoop in .

Ik hou meer van volkwagen , ieder zijn merk toch zo'n opmerking vind ik nergens op slaan.

Terug
Naar boven