• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@ wim.

oke tid, mid boardcomputer..

ik bedoelde in ieder geval wel het zelfde als wat jij nu zegt, alleen wist ik niet meer zo exact wat waar in zat.

wist toevallig wel dat er in een gl geen 1 zit die de afstand berekend.

@ Dion, volgens mij ook.

Maar in de roodleren interieurs zitten volgens mij gewoon zwarte gordels.

Een collega van me heeft een zwarte Coupé met affabriek roodleren interieur en zwarte gordels.

zeker weten.

ik snap trouwens niet dat er niet meer kleuren zijn, lijkt mij dat het wel verkocht zou worden als je het goed regelt.

http://link.marktplaats.nl/598259620" onclick="window.open(this.href);return false;

Bijzonderheden

Deze auto heeft de spatborden in een andere kleur, tegen een kleine meerprijs van 250euro kunnen wij de auto weer van de goede kleur voorzien.

haha weet niet wat hun onder een KLEINE meer prijs verstaan.

ik weet zeker dat ik het voor 50 euro kan.. zal alleen wat langer duren om een auto in de zelfde kleur te vinden :P

@soepkiepe wrote:

Bijzonderheden

Deze auto heeft de spatborden in een andere kleur, tegen een kleine meerprijs van 250euro kunnen wij de auto weer van de goede kleur voorzien.

haha weet niet wat hun onder een KLEINE meer prijs verstaan.

ik weet zeker dat ik het voor 50 euro kan.. zal alleen wat langer duren om een auto in de zelfde kleur te vinden :P

Zoiets koop je toch niet meer voor 850,- wie weet hoe die eruit ziet achter die bumper in.

Terug
Naar boven