• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@Maurice89 wrote:

Wat zou ongeveer de prijs van deze wagen zijn? En hoe zie je nu of het opc 1 of 2 is?

OPC1 heeft sideskirts en stootstrips niet meegespoten.

voor- en achterbumper zijn die van de standaard astra G, alleen de bumperlip is anders.

en uiteraard het blok.

maar voor die prijs zou ik eerder ff doorsparen en een coupe turbo kopen :P

@astraTD wrote:@Oenatje wrote:@astraTD wrote:F station met c20xe blok voor weinig.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

deze had eergister nog een advertentie van een witte station met c20xe

Wit is niet zo mooi.. Heb trouwens extra foto's gevraagd en bod van 820 is oke.. Als alle plaat werk goed is ga ik hem halen samen met pa kan hij ook weer opel rijden.

Goede plaat delen zet ik dan op de diesel.

Reageert helaas nergens meer op. Zowel telefoon als mail.

Als iemand weer een leuke 2.0 in mijn kleur spot hoor ik het graag.

@astraTD wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:@astraTD wrote:F station met c20xe blok voor weinig.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Wit is niet zo mooi.. Heb trouwens extra foto's gevraagd en bod van 820 is oke.. Als alle plaat werk goed is ga ik hem halen samen met pa kan hij ook weer opel rijden.

Stond wel een 5 deurs gsi in jou kleur op marktplaats laatst :agent !

@astraTD wrote:@astraTD wrote:@Oenatje wrote:@astraTD wrote:F station met c20xe blok voor weinig.

hij heb nieuwe foto's erbij gezet maar reageert niet echt

Heb nog een beige diesel staan, maar heb je niks aan met invoeren en die toestanden en is opelblok.

@Oenatje ja zag net de foto's vind het een lekker bakkie, maar wel extreem laag aan gezien dat mijn pa 2 meter is en al 65 jaar is, zie ik hem daar niet dagelijks in en uit stappen :hmmz

Alleen de kleur is mooi :jerry

Voor de rest wat moet je met zo'n koektrommel :hmmz :jerry

Me ex had ook zo'n een 5deurs zat er steeds met een beschaamde kop in.. maar was wel een lichtblauwe.

@astraTD wrote:Alleen de kleur is mooi :jerry

Voor de rest wat moet je met zo'n koektrommel :hmmz :jerry

Me ex had ook zo'n een 5deurs zat er steeds met een beschaamde kop in.. maar was wel een lichtblauwe.

Nou juh ? :wtf

Ja, een 5-deurs Corsa B is heel mooi hoor :wub :wub

Rik :thumb

Zelf tekoop op mp en hier voor een collega

astra gsi velgen voor € 150

astra 1.6 8 v voor € 750 incl 4 maanden keuring beide in 1 koop € 800,00

Terug
Naar boven