• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@astraTD wrote:http://link.marktplaats.nl/606389735 eergisteren gemaild en nog geen reactie :swear ... en ook nog geen telefoon nummer :sleeping

Dat is Opelremco hoor dus een medeforummer :D !

Ik kom nu regelmatig bij hem en hij heeft het hartstikke druk.

Ik zou zeggen: PM hem maar eens.

Hij heeft tevens een compleet, goed uitziende GLS interieur te koop.

Rik :D

@Mr.F wrote:Nee, heel veel werk om dat werkend te krijgen.

Hoezo eigenlijk?

Dan niet werkend, staat mooier.

@soepkiepe wrote:als je hem aan de onderkant nou eens scheef af zaagt, dan past ie wel mooi op je kadett

:jerry :jerry :shock: :shock: :shock: :wtf :wtf :wtf :jerry :jerry :jerry

Rik :hmmz

@Jefkere wrote:@Mr.F wrote:11.000 op de teller maar de kadettjes hebben maar een 5 cijferige teller :P

Ziet er wel heel netjes uit!

Huh :wtf

Heb even wat foto's opgezocht en inderdaad, heb je gelijk in...

Hoe komt dat? Kan moeilijk geloven dat Opel op voorhand al wist dat die minder als 100 000 km zouden lopen :jerry

:p Opels Kilometer rijden verzekering :p

Was het vroeger niet verplicht om een carpass te hebben?

Ja wil er ook 20 voor geven voordat er dadelijk een andere knakker 22,50 voor gaat bieden :jerry

100,- is inderdaad veel voor hulpveren.. als ik voor paar tientjes gered ben met veren van de sloop ben ik happy en anders blijft het zo het is.

Ga toch niet meer voor 100,- veren onder een auto gooien wat afschreven is :-P

niet echt op mp of speurders gespot , maar op de sloop .

autodemontage bedrijf poelstra in Franeker ( friesland ) staat een rode astra gsi 1.8 16V .

Auto is op een deuk in de bestuurdersdeur en raam eruit na vrijwel compleet ;) ( brandstofpomp mist nu ook :angel )

bumpers , skirts en interieur zien er nog zeer goed uit ;)

misschien leuk voor iemand die gsi bumpers zoekt ( blok zit er ook nog in en vrij compleet , maar staat weet ik niet )

Terug
Naar boven