• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@trashmetal wrote:heb em vaker gezien op een astra

en het geeft er een beetje rally achtige look aan

je vind spatlappen waarschijnlijk ook niet kunnen :jerry

spatlappen vallen opzich mee! me vader heeft ze ook onder de F en ik klaag niet =P maar die grill kan gewoon NIET op een astra F :jerry

Maar smaken verschillen gelukkig hea! No offence guys

Hahaha, al die boden op dat ding...die verkoper zal wel denken dat jullie elkaar in ieder geval kennen ;)

pfff ben ik nou de enige die zoveel ziet op mp dan?? :P:P

jullie zijn aan het strijden voor deze grill.

terwijl er gewoon nog wel 1 op staat.

maaaaaar deze man vraagt MAAR 125 euro voor de grill :hmmz

grill dalijk nog meer waard dan de hele auto hahaha :P

http://verkopers.marktplaats.nl/15197059" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar die heeft wel een doos erbij!!! :jerry

Maarre, als jij zo vaak op mp zit, kun je dan niet eens letten op een goedkope middenconsole of een schakelaar van de spiegelbediening voor mijn Astra G? :angel

Ik kijk op mp eigenlijk alleen naar oude muscle cars. Zoek ook wel eens naar onderdelen, maar als dan iets gevonden heb, kan ik het een dag later vaak al niet meer terugvinden. En ik vind al helemaal nooit van die leuke hebbedingetjes voor een zacht prijsje hier in de buurt (ja, ik zit graag voor een duppie op de eerste rang, jullie niet dan ;) )

ik krijg trouwens al een oliekoeler met adapterset en 'n BDR van de sint en kerstman

denk dat hun knaakies een eind op zijn hahahaha :jerry

BDR? Zo heet bij ons zo'n karretje dat achter de vuilniswagen aanrijdt om containers schoon te spuiten.

Ben wel benieuwd wat jij ermee bedoelt.

@soepkiepe wrote:pfff ben ik nou de enige die zoveel ziet op mp dan?? :P:P

jullie zijn aan het strijden voor deze grill.

terwijl er gewoon nog wel 1 op staat.

maaaaaar deze man vraagt MAAR 125 euro voor de grill :hmmz

grill dalijk nog meer waard dan de hele auto hahaha :P

http://verkopers.marktplaats.nl/15197059" onclick="window.open(this.href);return false;

HEH ?????????

Zijn die dingen zo duur :wtf :wtf :wtf

Rik :)

Opel-motorsport, ik ga het onthouden, maar het is wel ver rijden vanuit hier.

Issie wel gunmetal grey? Want je hebt ze in verschillende grijstinten gehad. Ik twijfel nog tussen een andere (alsie er echt goed uit ziet) of wrappen in carbon....

ben al voorzien, anders had ik deze willen hebben.

vooral die gsi met het 3e remlicht er in vind ik mooier dan de standaard :P

en de prijs is zeker niet slecht

Dit is een schappelijke prijs inderdaad.

Vooral die eerste is een hele mooie.

Die heb ik al namelijk maar heb hem niet op mn F omdat ik al royaal voorzien ben haha.

Rik :)

jep hij is gun metal grey ja :) tot aan de assenbak is hij nog gun metal grey origineel en de vorige eigenaar had vanaf de assenbak dus de rest tot aan de hand rem zwart gespoten :)

Pffffff, en dan klagen ze dat ze als studenten krap bij kas zitten.

Maar dan wel zo'n auto op de weg hebben.

Daar gaat de studiefinanciering heen. Niet naar de studie maar aan auto, drank, drugs en rock and roll.

Rik :sleeping

Terug
Naar boven