• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@wim-v6 wrote:water uit de uitlaat, vooral bij veel korte ritten, en koude motor, zonder enige betekenis en volkomen normaal

let er maar eens op, bij monderne auto's lopen er hele stralen water uit..

De katalysator zet namelijk een deel om in water..

Willem

klopt helemaal waterdamp condenseert in de kat en lucht bevat altijd vocht wallaah

alleen deze zat heel veel op de snelweg en verbruikte koelwater

ook na een flink stuk op de snelweg aan het opstoken te zijn geweest zeek het er uit

reservoir zag zwart en de oliedop en alles wat je er onder kon zien zag smerig

heb de kop er niet afgehad maar weet 99,9% zeker dat de koppakking er uit ligt

en dit ding staat dus nog steeds te koop :jerry

@Mous wrote:he soepkiep lord of marktplaats, zoek es een bestuurdersstoel voor me. mijne zit een fuckin gat in, doorn in mijn oog. :P

en die hyundai staat nogsteeds te koop?

staat op de site van de link

goed lezen van wat ik zeg wat er aan mankeert en dan naar de vraagprijs kijken :D

@astraTD wrote:Ja muh wat moet ik met die zooi dan hahaha... dat die maar los verkoopt als die wat heeft liggen. :sleeping

Je zou het ook gewoon even aan mij kunnen vragen natuurlijk. Dan regel ik wel wat. zo ben ik dan ook wel weer.

@trashmetal wrote:Ik denk dat dat er best gaaf uitziet ja :D

helaas staat eerst een simons 53mm catback op mn verlanglijstje

en de APK ;)

waarom 53mm en geen groep a 63mm

king:

@jeroen88 wrote:@trashmetal wrote:Ik denk dat dat er best gaaf uitziet ja :D

helaas staat eerst een simons 53mm catback op mn verlanglijstje

en de APK ;)

waarom 53mm en geen groep a 63mm

king:

omdat origineel zit er 45mm onder en bij 53 is hij restrictieloos

63mm is leuk als je een 2 liter hebt

bij een 1.6 is 53mm voldoende :thumbup

@RISL wrote:Ben inmiddels geen student meer (sinds 4 maanden), maar je kunt best een leuke auto rijden als student, zeker als je inderdaad een goed betaald bijbaantje hebt en de kosten wat kunt drukken door veel zelf te doen.

Ik ben een student en rijd een Astra GTC... ook vnl. bijbaantjes, als er iets te verdienen valt er voor gaan, al legt mijn vader ook soms wel is bij :) vnl. bij de verzekering, dat is de grootste kost, door al de studentjes die zich, al dan niet, dronken doodrijden ofzo, vind het triestig dat een beginnend chauffeur zoveel verzekering moet betalen (hier in België toch) HELEMAAL gebaseerd op cijfers, terwijl je je nog nieteens kunnen bewijzen hebt :???:

Jefkere

@trashmetal wrote:@RISL wrote:@KadAstra-EF wrote:Deze is er nog hoor !!!!

http://auto-onderdelen.marktplaats....Ng/7hq7EasrQFGiXQX47o+Pjws7Kfj+4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :)

Ow, jullie zijn gestopt met elkaar overbieden met 1 cent en niemand heeft 'm opgehaald?

Haha, ja indd geen tijd ff naar dongen te peddelen :D

Ik had gehoopt dat hij het wel op zou sturen maar schijnbaar hebben ze daar geen postkantoren in Brabant :hmmz

Nou ja, dan maar niet. prijs is nu E 38,01.

@Jefkere wrote:

Ik ben een student en rijd een Astra GTC... ook vnl. bijbaantjes, als er iets te verdienen valt er voor gaan, al legt mijn vader ook soms wel is bij :) vnl. bij de verzekering, dat is de grootste kost, door al de studentjes die zich, al dan niet, dronken doodrijden ofzo, vind het triestig dat een beginnend chauffeur zoveel verzekering moet betalen (hier in België toch) HELEMAAL gebaseerd op cijfers, terwijl je je nog nieteens kunnen bewijzen hebt :???:

Jefkere

Verzekering is in België te zot voor woorden...

Ik ben er ook van achterover gevallen :jerry

Dat is in NL niet anders hoor...maar laten we ontopic blijven en advertenties van mp/ebay/speurders enz. blijven posten.

@KadAstra-EF wrote:@trashmetal wrote:@RISL wrote:@KadAstra-EF wrote:Deze is er nog hoor !!!!

http://auto-onderdelen.marktplaats....Ng/7hq7EasrQFGiXQX47o+Pjws7Kfj+4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Ow, jullie zijn gestopt met elkaar overbieden met 1 cent en niemand heeft 'm opgehaald?

Haha, ja indd geen tijd ff naar dongen te peddelen :D

Ik had gehoopt dat hij het wel op zou sturen maar schijnbaar hebben ze daar geen postkantoren in Brabant :hmmz

Nou ja, dan maar niet. prijs is nu E 38,01.

Het is niet veel voor dat leuke grilletje

maar naar mn werk op de peddels voelde ik me al een krabvisser uit deadlyest catch

laat staan als ik nog ff doormoet naar dongen :???:

Ik wist niet eens dat die er origineel waren...ik dacht dat er pas vanaf de H ook Stations werden verkrijgbaar waren als OPC.

Terug
Naar boven