• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

dan krijg jij pm, heb hem ook om de prijs gevraagd, maar dat regel je zelf maar ff.

sommige mensen veranderen nog wel eens, zo moest mijn vriendin laast 5 euro meer of minder voor iets betalen dan mij :P

@soepkiepe wrote:pfff 7 op heel mp onder astra sportive.

mijn oog valt dan toch gelijk op de rooie 5 deurs.

iets aan de fotos klopt niet haha, kijk het interieur ;)

http://link.marktplaats.nl/514807515" onclick="window.open(this.href);return false;

snap trouwens ook niet wrm ze hem niet ff wassen voor dat ze hem op de foto zetten, denk dat het dan een heel mooi autotje was als ie schoon was;)

n deze "mooi gepimpte" astra heb weer zo saai grijs interieur :P

terwijl het een sportive is

Haha, Die Astra heeft meerdere donors gehad.

Young stoelen, radio uit het jaar 0.

Bijelkaar geraapt zootje.

Maar dat stuurtje wil ik wel kopen voor 30 Euro.

Rik :)

Rik, je bent er een stel vergeten: kaasschaaf, taartschep, ik kan nog wel ff doorgaan. Maar als ik even serieus bent, ik vind die dubbele spoiler van je wel erg gaaf staan. Nu nog nette lichtmetalen velgen, toch ;) ?

@KadAstra-EF wrote:Nou heren, Dit is jullie kans om die spoilers in bezit te krijgen die ik ook heb.

Of zoals sommigen zeggen: wasbord, dienblad, wasrek, frisbee enz.....

http://auto-onderdelen.marktplaats....+nPhrWalA+fvv33808YNn&fta_ind=79&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :jerry

dubbelpost :agent

ben ik eindelijk voorzien van zo klein onder spoilertje word je er op mp haast mee dood gegooit.

hij had dat ding trouwens wel wat beter mogen spuiten:P

heb trouwens nog niks van hem weer gehoord

Ja daarom, vind die velgen zo ontzettend dik. Maar is te ver om even te gaan passen zeg maar.

Hoop dat iemand antwoord heeft voor mij.

en boven zijn link had ik hem ook al gepost met bijvoeging dat ik achter die wind dingen voor de ramen heb gemailt:P

nog niks trouwens.

die spoilers voor elkaar gemaakt?

heb ze al een paar keer bekeken, het lijkt net als of ze in elkaar passen:P

maar toch na mijn smaak denk ik dat een gsi spoiler mooier staat.

maar das mijn smaak :P

@KadAstra-EF wrote:Nou Medeforummers, zeg nou eens eerlijk.

Deze 2 spoilers zijn toch voor elkaar gemaakt ??

Die onderste staat te koop dus in de link die ik eerder neergezet heb.'

Groetuh.....Rik :)

wwbuzb.jpg

aaaaah ik vind het wel mooi hooor :D

haha heb 1 keer geprobeerd iets via de duitse ebay te bestellen, pffff snapte er geen ene zak van i.v.m. dat ik geen duits kan. moet bij de heilsdeuren wegkomen om er weer van af te komen :thumbdown

@OscaR-16v wrote:@KadAstra-EF wrote:Als je dat via Google doet dan wordt het vertaald he ?

Rik :)

zou heel goed kunnen, ik durf het niet meer aan :cry

zo moeilijk kan het toch niet zijn, en al helemaal niet via de engelse ebay denk ik zo.

ik zal eerdaags ook nog ff een foto plaatsen hoe die mistlampen staan, alleen moet me maat ff die foto's uploaden.

Terug
Naar boven