• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

pff heb gedult, je moet je topic ff omhoog laten staan en er bij zetten wat voor bedrag je in gedachten heb

dat bedrag wat je mij in pm zei is echt niet duur voor een 2.0 hoor, denk dat er hier dan zat op af komen als vliegen op de stroop hahah.

maand is ook nog niet om jah :P

maar voor mij zit het er niet in in ieder geval.

ma waren die links wat?

of alleen maar troep?

heb me trouwens voor genomen dat wanneer ik weer op zoek word gestuurd en die gee het koopt ik 5& van het bedrag wil hebben :jerry :jerry :jerry :jerry

(grapje hoor:P)

k vroeg al welke jij er in had, maja geen reactie terug, dus ben maar van alles gaan posten wat ik zag :P

heb nog wel een cd stoel zien staan geloof ik, helemaal zwart.

394879_3003999777465_1186483282_3357507_332145896_n.jpg

sorry me enige scrale pic morgen hoop ik meer, als ik ff tijd heb.

Mous je zou als je in de buurt van Velserbroek (Noord-holland Richting beverwijk) een keer komt, kunnen kijken bij autosloperij Rutte.

Die heeft volgens mij nog wel stoelen voor je cabrio.

@DarkSpeeder wrote:Mous je zou als je in de buurt van Velserbroek (Noord-holland Richting beverwijk) een keer komt, kunnen kijken bij autosloperij Rutte.

Die heeft volgens mij nog wel stoelen voor je cabrio.

Haha ja daar woon ik in de buurt daar kokm ik wel vaker ik zal eens kijken. thnx

Terug
Naar boven