• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@dion87 wrote:
$T2eC16dHJHwE9n8ii+B(BQ(GulwUgg~~60_12.JPG

als ik een hatchback had, had ik ze meteen gekocht... dammnnnnn!!!!!

http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-...arParts_SM&hash=item1c2e2e6b5f&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zag ze laatst ook staan voor coupe, maar kan ze godnandejuu niet meer vinden!!

als iemand ze vind, beter ff een PM naar mij

Ff zoeken op de duitse ebay, er een een verkoper die je lampen kan laseren. Dus je stuurt ze op en voor 40 euro kan je ze laten laseren op welke manier dan ook! Dus ookal wil je driehoekjes in je lampen kan het;). Ik heb alleen de link niet meer.

@TerryB wrote:@dion87 wrote:
$T2eC16dHJHwE9n8ii+B(BQ(GulwUgg~~60_12.JPG

als ik een hatchback had, had ik ze meteen gekocht... dammnnnnn!!!!!

http://www.ebay.co.uk/itm/Vauxhall-...arParts_SM&hash=item1c2e2e6b5f&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zag ze laatst ook staan voor coupe, maar kan ze godnandejuu niet meer vinden!!

als iemand ze vind, beter ff een PM naar mij

Ff zoeken op de duitse ebay, er een een verkoper die je lampen kan laseren. Dus je stuurt ze op en voor 40 euro kan je ze laten laseren op welke manier dan ook! Dus ookal wil je driehoekjes in je lampen kan het;). Ik heb alleen de link niet meer.

U vraagt, wij leveren.

Simsalabim hocus pocus.

Wat een maf ding! Nog nooit zo een Astra F gezien, wel een brede voorbumper , dan iets wat lijkt op een F2 achterbumper, maar toch weer niet vanwege die inkeping. En een spoiler waar een hele meter bier op past. Maar dat dan gecombineerd met een trekhaak en wieldoppen en de bekleding van een standaard Astra F1. En wel voor maar geen achter spatlappen. Raarrrrr.....

En ik vind de KM-stand veel te laag voor zijn leeftijd. Bijna 50000 km en dan al rot op de achterste wielkast randen? Dan heeft ie altijd buiten gestaan, maar de lak is daar volgens mij te netjes voor. Heb het idee dat dit niet klopt.

Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
Kogel is door de kerk URL VERWIJDERD quote]

:shock: Zo ineens ? Auto beviel toch prima ?

Al wat anders op het oog ?

@ Terry: vraag dat anders aan Astronomic!!!! op ATC, dat is de verkoper.... :P

ik ben ook benieuwd, want ik heb ze zelf gerolled, en vraag me af hoe dit beter werkt dan een normaal rolapparaat (behalve de kosten, als je naar een bedrijf gaat.... ;))

@GTS Vectra wrote:Opel Astra G Irmscher 18" inch wielkast modificatie

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...&previousPage=lr&pageNum=1&pos=10" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb ooit ook weleens zo'n setje gekocht en gemonteerd maar dan alsnog moet je zagen en knippen in de carrosserie.

Als je een gedetailleerde beschrijving wil moet je op de Irmscher website kijken bij velgen voor een G coupe of cabrio ,die van 18 inch met ET 35 ,hier staat een icoontje bij met een beschrijving van evt aanpassingen aan de carrosserie ,dan zie je dat het zomaar ff gedaan is!

Terug
Naar boven