• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

Die laatse: "zoontje van 1 kan niet mee in de auto"

Wat een slappe smoes ! :jerry :jerry :jerry

Hij/zij is gewoon uitgekeken EN komt tot de ontdekking dat de auto nu toch wel erg onpraktisch geworden is.

En nu een andere erin latern trappen :jerry

Rik :D

zo... eens zien wie deze spoiler kent :P

toen ik de kofferklep spoiler voor mijn astra gekocht heb in friesland (de polier ONDER aan de klep dus!) zag ik daar nog een model spoiler liggen.

zelf had ik hem nog nooit gezien, en na de tijd ook niet.

tot net precies :P

zat ff op marktplaats te kijken, zijn meer dingen wat me op deze auto op valt.

zoals bijvoorbeeld het irmsher achterop.

is dit een speciale uitvoering, of zal het er op geplakt zijn?

de bumper zijn wel bekend, maar die achter spoiler zie ik nu voor de 2e keer.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...amp;previousPage=lr&pageNum=12&pos=25" onclick="window.open(this.href);return false;

als je hem zo eerst ziet lijtk ie veel op die als ik ookhad, maar deze steekt verder uit naar achteren, was toen ik de mijne haalde ook in twijvel, maar vond hem net iets TE eigenlijk.

wel makkelijk om je kop koffie of zo op te zetten :P

heb hem trouwens ff gemailt voor wat meer foto's ;)

(edit)

zie nu trouwens dat er geen irhmser op staat maar wat anders, kan het nog net niet lezen haha

volgens mij athletic of zo?

nooit van gehoord

die bumpers zijn irmsher bumpers, alleen zijn deze volgens mij wel iets anders.

wat jij zegt van de km stand vond ik ook al erg laag.

ik moet eerlijk zijn, die bumpers wil ik maar wat graag hebben, vind ze heel mooi.

die spoiler... mwoa mowa, k weet niet, het staat in het geheel nioet verkeerd, maar voor mijn smaak is ie gewoon iets TE.

ik ben al wezen kijken als ik hier foto's kan plaatsen, maar ik krijg ze niet van marktplaats af.

zet er een paar andere wielen onder en het lijkt ineens veel anders.

die trekhaak zul je mij niet over horen, zo ding MOET gewoon bij mij onder de auto hangen omdat ik die geregeld gebruik.

@TerryB wrote:

:wub :wub :wub

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...1&previousPage=lr&pageNum=1&pos=4" onclick="window.open(this.href);return false;

In nog geen 2500 jaar!!!!

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...&previousPage=lr&pageNum=2&pos=10" onclick="window.open(this.href);return false;

:wub :wub

de 1ste je moet er van houden.. maar never of de nooit kreeg die van mij 3950,-

de 2e staat volgens mij al een jaar of 2 al te koop voor dat bedrag..

en 3e leuk wagentje, met een v6je of let erin was het een bom wagentje.

@soepkiepe wrote:je hebt hem uit je lopende advertenties gekopierd, dus die kunnen wijn niet zien :P

maar heb hem al gevonden :P

beste stender.

met welke reden is de link uit MIJN advertentie gehaald?

ik heb toch wel zeker de auto gespot op speurders hoor.

deze verwijdering vind ik dus ook niet terecht!

Hee Soepkiep,

Die spoiler ken ik ook !

In Drachten bij Nicolai sloop staat een F met zo'n spoiler.

Ik heb er even bijgestaan en moet zeggen: MOOI !

Dat je link weggehaald is denk ik: Je hebt hem vanaf je account gekopieerd, dan kunnen wij hem inderdaad niet zien.

Anders kan heel NL meekijken toch ?

@KadAstra-EF wrote:Hee Soepkiep,

Die spoiler ken ik ook !

Dat je link weggehaald is denk ik: Je hebt hem vanaf je account gekopieerd, dan kunnen wij hem inderdaad niet zien.

haha een bordaux rooie zeker??

daar komt mijne namelijk ook weg, moet je nagaan, ligt er al meer dan 2 jaar dus!!

die link..

de poster boven mij wou zijn eigen auto posten, maar poste hem vanuit zijn eigen speurders account.

vervolgens ben ik die auto gaan zoeken, en de link hier neer gezet die iedereen kan zien.

dus het is NIET mijn auto wat ik poste en gespot heb!!

als jij bijvoorbeeld die astra koopt waa je 300 op hebt geboden, jij zet hem onder een andere naam weer te koop op mp, ik zie hem, weet niet dat het jouwe is en ik post hem hier.

vervolgens zet jij er onder dat dat jou auto is, dan moet ik die link maar weg halen?

vind het een beetje kinderachtig eigenlijk.

zelfs toen ik mijn auto hier te koop had staan mocht ik de mp link hier neer zetten..

flauw gedoe, dan kun je beter dit topic dicht gooien vind ik en van elke auto die je graag hier onder de aandacht een apart topic openen.

zal een lekker rommeltje worden dan.

kijk maar eens hoe mega veel topics er zijn over een grappige plaatje, inplaats dat ze hem in het topic zetten van grappige plaatjes.

sterker nog, de admins reageren er dan ook nog wel eens op, zonder commentaar dat er een topic voor is.

dubbelzinnig ;)

@KadAstra-EF wrote:Hee Soepkiep,

Die spoiler ken ik ook !

Staan er nog wat astra g op de sloop in drachten?

@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

ik denk dat je je daar nog op vergist hoor

die ga je echt niet bij houden met je diesel

heb hier in de familie ook een x20xev en een c18xe astra

en ook een omega x30xe automaat maar bij stoplicht sprintjes word het moeillijk tegen die astras

op top snelheid word ander verhaal

dus een diesel astra f legt het echt wel af tegen die x20xev

en die prijs is niks mis mee als hij goed onderhouden is en niet verkloot

zoveel van dat type zijn er niet in nederland als het echt een gsi is

en als ik moet kiezen kocht ik deze en niet dat ding van de sleutelboom waar zoveel aan verkloot is

@Barrythefirst wrote:@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

Tuurlijk in de file houd je hem wel bij

Haha..dieseltje heeft geen standaard vermogen meer he... ook al met 5ton blaast die nog goed dagelijks :thumb

@syl-astra wrote:@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

ik denk dat je je daar nog op vergist hoor

die ga je echt niet bij houden met je diesel

heb hier in de familie ook een x20xev en een c18xe astra

en ook een omega x30xe automaat maar bij stoplicht sprintjes word het moeillijk tegen die astras

op top snelheid word ander verhaal

dus een diesel astra f legt het echt wel af tegen die x20xev

en die prijs is niks mis mee als hij goed onderhouden is en niet verkloot

zoveel van dat type zijn er niet in nederland als het echt een gsi is

en als ik moet kiezen kocht ik deze en niet dat ding van de sleutelboom waar zoveel aan verkloot is

Omega weegt bijna 2x zoveel als een astra. kwa gewicht en pk's per kilo zit er heeeel weinig verschil in.

@astraTD wrote:@Barrythefirst wrote:@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

Haha..dieseltje heeft geen standaard vermogen meer he... ook al met 5ton blaast die nog goed dagelijks :thumb

hahahahahahha

het is me net even te ver weg maar anders was ik langs gekomen

en dan eerst nog met de c18xe :wors :wors :wors

@syl-astra wrote:@astraTD wrote:@Barrythefirst wrote:@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

hahahahahahha

lol ik wil best naar jou komen :thumbup

@astraTD wrote:@syl-astra wrote:@astraTD wrote:@Barrythefirst wrote:@astraTD wrote:Snap sowieso niet dat een 2.0eco gsi word genoemd :???: beetje gemak hou ik zo'n ding bij ;)

hahahahahahha

lol ik wil best naar jou komen :thumbup

roep maar wanneer ....

Terug
Naar boven