• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@soepkiepe wrote:

astra f1 bumper met irmhser opzet stuk

voor 50 euro EX verzendskosten gaat hij weg.

dus hij wil hem ook verzenden ;)

50 euro word mij wat te prijzig ;)

hey, ik zeg niet dat hij het niet waard is he :wors

@soepkiepe wrote:@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:voor 50 iepo ga ik hem zelfs nog wel halen :jerry

hij heeft hem nog steeds, dus pak je kans ;)

Zal mooi staan in de huiskamer, hahaha nee, ik heb terry gelukkig kunnen maken met een OPC bumper die ik heb gered van een autobedrijf waar hij stof stond te vangen. ding was SPLINTERNIEUW.

Ik wil nu niet meer al te veel gaan inkopen, binnenkort eerst eens mijn aanwinst wat aandacht geven, daarna zie ik wel weer. maar voor een F-bezitter is dit wel een mooie kans

Terug
Naar boven