• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

:hmmz Wat heeft al dat negatieve hier nu nog te maken met gespot op marktplaats/speurders.

Worden hier merendeels advertenties neer gezet , om daar een beetje de draak mee te gaan spelen.

We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak , dus wat een ander wel mooi vind hoeven wij niet mooi te vinden.

Vind dit erg laag om zo over andermans zijn spullen te praten, laat een ieder gewoon in zijn waarde.

@Blue-Dragon wrote::hmmz Wat heeft al dat negatieve hier nu nog te maken met gespot op marktplaats/speurders.

Worden hier merendeels advertenties neer gezet , om daar een beetje de draak mee te gaan spelen.

We hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde smaak , dus wat een ander wel mooi vind hoeven wij niet mooi te vinden.

Vind dit erg laag om zo over andermans zijn spullen te praten, laat een ieder gewoon in zijn waarde.

sommige gevallen word het misschien wat overdreven gedaan.

maar ik vind dat je gerust je mening mag geven over wat een ander hier heen linkt.

soms mag het wel wat voorzichtiger verteld worden als iemand het 3x niks vind misschien;)

en moet zeggen dat bij de meeste reacties iedereen wel ongeveer op 1 lijn zit wat betreft ze wel of niet mooi vinden.

zoals bijvoorbeeld de bumper, ik heb er nog geen 1 voor bij zien komen die het mooi vind (al zullen die er vast wel zijn)

@harrynijhof wrote:@RISL wrote:Komt mij niet bekend voor?

Is dat niet de oude Astra van turbosix?

Zou kunnen hoor, van buiten zag die wagen er vrij standaard uit, volgens mij.

Ik dacht wel dat hij het één en ander met carbon wrap had gedaan, zoals de grill, maar dat is er natuurlijk zo afgehaald.

@soepkiepe wrote:@Blue-Dragon wrote::hmmz Wat heeft al dat negatieve hier nu nog te maken met gespot op marktplaats/speurders.

maar ik vind dat je gerust je mening mag geven over wat een ander hier heen linkt.

soms mag het wel wat voorzichtiger verteld worden als iemand het 3x niks vind misschien;)

en moet zeggen dat bij de meeste reacties iedereen wel ongeveer op 1 lijn zit wat betreft ze wel of niet mooi vinden.

zoals bijvoorbeeld de bumper, ik heb er nog geen 1 voor bij zien komen die het mooi vind (al zullen die er vast wel zijn)

Kunnen ze er toch beter advertenties neer zetten, waar iemand anders ook wat aan heeft.

Het gaat er toch niet om, van wat een ander wel of niet mooi vind.

Het lijkt me hier toch ook niet de bedoeling om negatief over andermans spullen te gaan praten.

Wat als die personen dit ook lezen , die zullen dan ook gaan denken waar zijn ze hier in godsnaam mee bezig.

Dit zal de naam van het (Opel-Forum) ook niet ten goede komen ik denk dat ze hier ook niet op zitten te wachten.

tsja, je hebt wel een punt, maar ik vind dat je gerust je mening mag geven over iets wat je wel of niet mooi vind.

ieder heeft zijn eigen smaak, er komen zat dingen voorbij wat ik mooi vind en een ander oer lelijk, andersom net zo.

een beetje "commentaar" er bij vind ik niet echt erg eigenlijk.

maar ja, laten we verder niet te ver gaan discuseren ;)

ook hier hebben we dus allebei een verschillende mening over, dan kunnen we wel door gaan, maar het schiet verder niks op:P

@Blue-Dragon wrote:@soepkiepe wrote:@Blue-Dragon wrote::hmmz Wat heeft al dat negatieve hier nu nog te maken met gespot op marktplaats/speurders.

Kunnen ze er toch beter advertenties neer zetten, waar iemand anders ook wat aan heeft.

Het gaat er toch niet om, van wat een ander wel of niet mooi vind.

Het lijkt me hier toch ook niet de bedoeling om negatief over andermans spullen te gaan praten.

Wat als die personen dit ook lezen , die zullen dan ook gaan denken waar zijn ze hier in godsnaam mee bezig.

Dit zal de naam van het (Opel-Forum) ook niet ten goede komen ik denk dat ze hier ook niet op zitten te wachten.

Dan kan je beter de boel sluiten hier een een server openen in China :swear

das mijn mening king:

Rik :D

Terug
Naar boven