• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@Rickskes wrote:Jaa ik wil ook niet te snel dingen gaan kopen, maar ikzelf vind mijn huidige velgen echt 'poep' haha.

Dus ik kijk gewoon rond en neem alle informatie op haha

welke heb je er momenteel onder zitten dan?

@dion87 wrote:@Rickskes wrote:@gerben rsv wrote:voor diegene die nog een setje zoekt

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

:thumb

Past deze onder een astra G?? ik heb een opc ook 17inch 5 gaats.. ik weet niet waar ik meer op moet letten

Greetz

Rickskes

je moet geen 16" onder een opc zetten, das geen porrum

Klopt, daarom is zijn die velgen ook 17'' ;) :jerry

@gerben rsv wrote:ja hoor dat gaat wel passen!

maar ik dacht dat je op zoek was naar originele OPC velgen?

Ja klopt, maar die zijn er niet zoveel 2dehands. en nieuwe kopen is geen optie voor mij m.b.t. mijn budget

ik dacht ff dat het 16" coupe velgen waren.. vandaar.

maar zou eerder opzoek gaan naar een setje die mooier is..

Jaa ik wil ook niet te snel dingen gaan kopen, maar ikzelf vind mijn huidige velgen echt 'poep' haha.

Dus ik kijk gewoon rond en neem alle informatie op haha

Dit zijn de huidige, en die vind ik niet zo mooi, wil liever originele opel velgen

2rrrw3b.jpg

2q0qb9h.jpg

Ik heb evt. deze set voor je liggen, het zijn als ik het goed heb opc lines ze moeten alleen wel onderhanden genomen hebben. Ze zijn zwart geplastidipt dus dat kan je er zo vanaf trekken en dan zijn ze grijs. Er zitten nieuwe voorbanden op en nog goede achterbanden! Geef maar een PM als je interesse hebt! Ze zijn 17 inch trouwens.

IMG_4120.jpg

Terug
Naar boven