• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

haha inderdaad, ik wist het wel king: goedkoop setje !! heb toen in vele slechtere staat 200 euro betaald, en voor 250 verkocht king:

als ik het geld had, had ik die nu gekocht.

bijna precies zoals ik de mijne wil hebben. tenminste, qua interieur en gespoten delen..... :jerry

ja in nederland wel

in engeland breek je je nek over die dingen zeg maar

alleen lijkt het niks door dat je knipperlichten standaard blijven

jammer dat hirchcar nooit geen dubbel lampen heeft gemaakt zoals bij de e kadett voor de astra f

Als iemand nog een strakke F weet te staan, X16XEL [101pk 1.6 16v] en 3 deurs, laat het me effe weten!

Ben naar zo'n model opzoek als 1e auto :wub

_____

http://link.marktplaats.nl/655386260" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze Kadett is ook wel erg gaaf! M'n beide opa's en oma's hebben een E gehad, dus wel een beetje nostalgie voor me! Sowieso erg gaaf omdat je ze amper nog ziet rijden. Als klein kind moest en zou m'n 1e auto altijd een Kadett GSI met booskijkers worden haha :angel

Zou dat een verstandige keuze zijn? Weet zelf kwa techniek nog niet echt veel af, maar wil het wel graag leren allemaal. :)

@basss27 wrote:Als iemand nog een strakke F weet te staan, X16XEL [101pk 1.6 16v] en 3 deurs, laat het me effe weten!

Ben naar zo'n model opzoek als 1e auto :wub

_____

http://link.marktplaats.nl/655386260" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze Kadett is ook wel erg gaaf! M'n beide opa's en oma's hebben een E gehad, dus wel een beetje nostalgie voor me! Sowieso erg gaaf omdat je ze amper nog ziet rijden. Als klein kind moest en zou m'n 1e auto altijd een Kadett GSI met booskijkers worden haha :angel

Zou dat een verstandige keuze zijn? Weet zelf kwa techniek nog niet echt veel af, maar wil het wel graag leren allemaal. :)

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...d629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven