• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

@astraTD wrote:Weet niet wie er allemaal bied van jullie op mijn astra.. Maar ik heb dat liever niet.

Weet wel dat het aardig is bedoeld, maar nu weet ik niet wie er wel en niet serieus is.

Ik ben al blij met 200,- maar als een van jullie 300 en 400 gaat bieden.. Gaat een serieus persoon er niet meer op in.

Ik wil hem zo snel mogelijk weg hebben.

Ik begrijp het, zal mn bieding van 200 weer verwijderen.

Excuses voor het ongemak !!

Rik :(

ik was er 1 van, zal het niet weer doen haha

zal ik je een kleine tip geven als je er met 200 al blij mee bent?

breng hem weg voor oud ijzer.

de kilo's x (momenteel auto wrakken ongeveer) 12 cent.

plus 30 a 40 voor de kat.

met wat geluk zie je dan ook nog ff hoe makkelijk een auto plat word.

uiteraard moet je het zelf weten, maar als jij je kenteken opstuurt voor sloop in eigen beheer, dan kun je er morgen in principe nog vanaf zijn.

denk dat ie je dan ook iets van rond de 200 opbrengt

Ja hoop gedoe joh.. Zit een nieuwe krukaspoulie op ehhmmm ja 2ehandsje :jerry

Liever 2e leven als pletter de plet.. Denk dan ook wel dat ik ga janken als ik het zou mee maken :shock:

@soepkiepe wrote:ik was er 1 van, zal het niet weer doen haha

zal ik je een kleine tip geven als je er met 200 al blij mee bent?

breng hem weg voor oud ijzer.

de kilo's x (momenteel auto wrakken ongeveer) 12 cent.

plus 30 a 40 voor de kat.

met wat geluk zie je dan ook nog ff hoe makkelijk een auto plat word.

uiteraard moet je het zelf weten, maar als jij je kenteken opstuurt voor sloop in eigen beheer, dan kun je er morgen in principe nog vanaf zijn.

denk dat ie je dan ook iets van rond de 200 opbrengt

JIJ altijd met je "slopen" :jerry

Rik ;)

kom je in 1 keer je ouwe auto op MP tegen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m682005669-opel-astra-1-8i-16v-comfort-bj-1999.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

in slechtere tijden:

600050_282867861811714_727064328_n.jpg

181809_283176441780856_1413476847_n.jpg

auto is wel weer helemaal netjes gemaakt door een schadehersteller

@Mr.F wrote:denk zomaar dat er voor de APK ook een hoop aan moet gebeuren omdat hij zo vlak voor de APK vervaldatum ingeruild wordt en zo goedkoop is.

vind je dat goedkoop?? :hmmz

ik vind dat niks meer dan een normale prijs voor een f uit 94.

vooral omdat er nog maar krap een maand apk op zit.

in mijn ogen dus niks mis met de prijs ;)

vind dit wel een leuke auto..

http://www.speurders.nl/overzicht/s...;local-postcode=&local-distance_value=25#" onclick="window.open(this.href);return false;

deze vind ik dan wel weer redelijk goedkoop.

maar als het geen cabrio was had ik de prijs weer normaal gevonden haha.

http://www.speurders.nl/overzicht/o...;local-postcode=&local-distance_value=25#" onclick="window.open(this.href);return false;

o... dan heb ik beide astra's dus voor een prikkie ;)

dagwaarde van een astra is 400, hooguit 500, dus meer dan 700 vind ik een MOOIE astra niet waard ;)

maar ik denk dat onze meningen daar gewoon net even wat anders over zijn, maakt ook niet uit verder ;)

die auto;s die jij koopt zijn vaak ook ongeveer in showroomstaat, dus daar heb ik verder ook niks over aan te merken ;)

maar ik zou geen 1000 over hebben voor een nette astra (kan ik ook niet eens missen trouwens haha:P)

Heb voor de nieuwe beige ook 900 betaald ;)

Maar 1ste eigenaar en dealer onderhouden tot 500.000km en elke 15.000km nieuwe olie met beurten kon ik het niet laten.

Plus gehele tectyl beurt gehad, komende 10 jaar blijft die roest vrij.

Beter iets meer betalen in plaats voor 500,- een uit geleefde auto te kopen.

o dat zeker, deze astra heeft mij 300 gekost, of ja...

de corsa waarmee ik hem geruild heb koste mij 300.

inmiddels 80 euro voor een interieur waardoor ie er al stukken beter uit ziet..

dus als je nou een zeer nette auto koopt, of een uitgeleefde auto weer netjes maakt, qua bedrag kom je onder de streep aardig bij elkaar in de buurt denk ik.

alleen heb ik de auto liever wat goedkoper, zo vond ik het geweldig leuk om er een ander interieur in te zetten en om samen met rik het andere dashboard er in te bouwen.

zoiets vind ik dan ook weer deels leerzaam, zo weet ik inmiddels ook hoe sommige dingen bevestigd zitten.

denk trouwens ook wel dat het aan de portemenee ligt, ik heb niet 900 zo even in de portemenee om een andere auto te kopen :P

maar we dwalen wel erg af he haha

laten we weer ontopic gaan voor dat de stempel astra brigade nog groter word ;)

@soepkiepe wrote:o dat zeker, deze astra heeft mij 300 gekost, of ja...

de corsa waarmee ik hem geruild heb koste mij 300.

inmiddels 80 euro voor een interieur waardoor ie er al stukken beter uit ziet..

dus als je nou een zeer nette auto koopt, of een uitgeleefde auto weer netjes maakt, qua bedrag kom je onder de streep aardig bij elkaar in de buurt denk ik.

alleen heb ik de auto liever wat goedkoper, zo vond ik het geweldig leuk om er een ander interieur in te zetten en om samen met rik het andere dashboard er in te bouwen.

zoiets vind ik dan ook weer deels leerzaam, zo weet ik inmiddels ook hoe sommige dingen bevestigd zitten.

denk trouwens ook wel dat het aan de portemenee ligt, ik heb niet 900 zo even in de portemenee om een andere auto te kopen :P

maar we dwalen wel erg af he haha

laten we weer ontopic gaan voor dat de stempel astra brigade nog groter word ;)

:jerry :jerry

Ik heb voor mn E in 2008 350 Euro betaald.

Ik heb voor mn F in 2001 omgerekend in Euro's 1928 betaald.

Rik ;)

@soepkiepe wrote:ja wattan!?

je wilt er snel af toch?

dat is gewoon de snelste manier haha.

dan ben je hem morgen nog kwijt ;)

Geduld loont.. Is vandaag opgehaald voor 300,-.

Heeft tenminste een 2e leven gekregen.

Soepkip, de post boven mij is niet ontopic. En twee daarboven ook niet. En drie erboven...En vijf erboven, zes erboven, kan nog wel even doorgaan. Dat er dan weer 1 ontopic post tussen zit, wil niet zeggen, dat alles en iedereen weer ontopic is.

Buiten dat is een verzoek om ontopic te gaan NIET OFFTOPIC. Hoop dat je dat toch eens gaat begrijpen, want deze discussie hebben we wel erg vaak en het lijkt maar niet door te dringen.

Aan iedereen:

Vanaf nu alleen nog ONTOPIC, ik begin dit geouwehoer echt beu te raken. Dit was het laatste VERZOEK, hierna worden er maatregelen genomen tegen degenen die zo ouwehoeren in het Astra-forum.

Terug
Naar boven