• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gespot op marktplaats e.d.

ik vind de combi van de gsi dakspoiler en de kofferklepspoiler en het feit dat het een sedan is best wel geslaagd, achterbumper origineel maken net als de uitlaat, gsi voorbumper erop verder de motorkap vervangen voor origineel en roofscoop weg :puke

en dan ( aantal weken verder ) kan dit best wel een lekker bakkie zijn ;)

@petrolhead wrote:ik vind de combi van de gsi dakspoiler en de kofferklepspoiler en het feit dat het een sedan is best wel geslaagd, achterbumper origineel maken net als de uitlaat, gsi voorbumper erop verder de motorkap vervangen voor origineel en roofscoop weg :puke

:thumb idd die wielkast tupperware heeft nog iets weg van de omega Lotus & evo500 dus dat is nog acceptabel voor de rest is het overkill :vertag

@cliffvxr wrote:@petrolhead wrote:ik vind de combi van de gsi dakspoiler en de kofferklepspoiler en het feit dat het een sedan is best wel geslaagd, achterbumper origineel maken net als de uitlaat, gsi voorbumper erop verder de motorkap vervangen voor origineel en roofscoop weg :puke

:thumb idd die wielkast tupperware heeft nog iets weg van de omega Lotus & evo500 dus dat is nog acceptabel voor de rest is het overkill :vertag

Juist dat bedoelde ik. :D

MOTOR TUNNIG GARRETT TURBOKIT zegt al genoeg lijkt me zo :jerry

Leuk autotje alleen jammer dat het een station is maar dat is mijn mening

Helaas gaat mijn GSI inderdaad de verkoop in.

Wil kijken voor een jongere auto, misschien blijf ik bij opel maar misschien ook niet. Is nog altijd een vraagteken, even kijken wat er op mijn pad komt :D

@Laserlite wrote:Helaas gaat mijn GSI inderdaad de verkoop in.

Wil kijken voor een jongere auto, misschien blijf ik bij opel maar misschien ook niet. Is nog altijd een vraagteken, even kijken wat er op mijn pad komt :D

misschien raar vragen, maar als je dat zo helaas vind, waarom besluit je dan om hem te verkopen?

vast niet alleen omdat je jonger wilt, je hebt volgens mij zat tijd en geld er in zitten ;)

Wat mij betreft is deze wagen een groot voorbeeld geweest qua styling, dus bij deze mag je een aantal onderdelen aan mij doneren als je ze echt kwijt wil :D. zoals je velgen, cambershims en weet nog wel wat dingen king:

@soepkiepe wrote:@Laserlite wrote:Helaas gaat mijn GSI inderdaad de verkoop in.

misschien raar vragen, maar als je dat zo helaas vind, waarom besluit je dan om hem te verkopen?

vast niet alleen omdat je jonger wilt, je hebt volgens mij zat tijd en geld er in zitten ;)

Eigenlijk wil ik gewoon jonger rijden. Gewoon soort van nieuwe uitdaging zeg maar.

En dat ik er veel geld en tijd in heb zitten klopt. Hij is nu ook verre van standaard, maar je krijgt alle onderdelen erbij die ik nog thuis heb liggen ;)

Tuurlijk krijg ik never nooit het geld terug wat ik erin heb gestoken, maar zolang die niet verkocht is tuf ik er rustig verder in rond hoor :afro

@petrolhead wrote:Wat mij betreft is deze wagen een groot voorbeeld geweest qua styling, dus bij deze mag je een aantal onderdelen aan mij doneren als je ze echt kwijt wil :D. zoals je velgen, cambershims en weet nog wel wat dingen king:

Als ik hem ECHT niet verkocht krijg, ga ik de schroefset, velgen en de andere spullen erafhalen en gaat ie gewoon naar de ijzerboer eventueel.

Maar ik ben nu zelfs aan het zoeken voor een corsa tr en dan een 2l blok erin. En daar een tijdje in rondknallen, kost me bijna niets kwa wegenbelasting. Dus me plannen kunnen nog wijzigen hahahahahahah, niet jonger maar ouder :jerry :jerry :jerry

hmzz... ik weet toevallig nog iemand die een tr heeft...

als ie hem kwijt wil weet ik niet, ga ik me ook niet mee bemoeien, maar ik kan eventueel je naam eens laten vallen ;)

Terug
Naar boven