• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GESTOLEN!!!

[rquote=1828713&tid=139485&author=sw_reijnders]ho nico . . . de mijne staat nog keurig netjes (beetje vies) voor de deur.

verander de naam even in Dolf ;)

al geregeld

[rquote=1828713&tid=139485&author=sw_reijnders]ho nico . . . de mijne staat nog keurig netjes (beetje vies) voor de deur.

verander de naam even in Dolf ;)

al geregeld

[rquote=1828716&tid=139485&author=kevin87]wa ne wereld jongens,hak die f*cking dieven hun ballen af:fy1[/rquote]

Daar heb je ook niks aan want zonder ballen kunnen ze ook nog stelen. Ze moet de handen eraf halen.

@hawk, ik hoop voor je dat hij heelhuids terug gevonden wordt, misschien staat ie wel in het recreatie gebied Spaarnwoude daar worden redelijk wat auto's terug gevonden.

Ik heb het ook een keer met een Manta gehad en die vonden ze ook in Spaarnwoude terug.

Sterkte met het verlies.

[rquote=1828716&tid=139485&author=kevin87]wa ne wereld jongens,hak die f*cking dieven hun ballen af:fy1[/rquote]

Daar heb je ook niks aan want zonder ballen kunnen ze ook nog stelen. Ze moet de handen eraf halen.

@hawk, ik hoop voor je dat hij heelhuids terug gevonden wordt, misschien staat ie wel in het recreatie gebied Spaarnwoude daar worden redelijk wat auto's terug gevonden.

Ik heb het ook een keer met een Manta gehad en die vonden ze ook in Spaarnwoude terug.

Sterkte met het verlies.

Nou lekker begin van 2011.

Net wat de rest ook zeggen blijf met je gore poten van andermans spullen af. :fy1

Je zou er niet veel aan hebben maar, in het oosten des lands houd ik een oog open. Mocht ik de auto tegen komen.

Nou lekker begin van 2011.

Net wat de rest ook zeggen blijf met je gore poten van andermans spullen af. :fy1

Je zou er niet veel aan hebben maar, in het oosten des lands houd ik een oog open. Mocht ik de auto tegen komen.

kerel dit is waardeloos,het overkomt je en dan krijg je moord neigingen.

wat ik nu schrijf heb je niets aan,maar mensen jullie steken veel geldt

in jullie bolide,steek ook dan wat geldt in een blakcbox deze is te traceren op enkele meters na via sateliet tracking en dat zijn echt niet de kosten

en zoveel meer kans dat jou bolide wordt terug gevonden.

kijk maar weer een mooie auto verdwenen wat al gezegt als hij niet

richting oosblok is zal ze wel ergens uitgebrand of flink in de schade

gevonden worden.

vgr tonsr

kerel dit is waardeloos,het overkomt je en dan krijg je moord neigingen.

wat ik nu schrijf heb je niets aan,maar mensen jullie steken veel geldt

in jullie bolide,steek ook dan wat geldt in een blakcbox deze is te traceren op enkele meters na via sateliet tracking en dat zijn echt niet de kosten

en zoveel meer kans dat jou bolide wordt terug gevonden.

kijk maar weer een mooie auto verdwenen wat al gezegt als hij niet

richting oosblok is zal ze wel ergens uitgebrand of flink in de schade

gevonden worden.

vgr tonsr

Z'n wagen gebruiken ze vaak voor 2 dingen of een van die 2 dingen:

1. Ram kraak / overval

2. Is export naar het buitenland voor onderdelen / omcaten

Vind je hem binnen 1 week niet terug ergens in de gevel of na een overval dan zal punt 2 als enige optie overblijven en nu allang ergens in het oosten in een schuur staan.

Kortom succes...

De klootzakken... :(

Z'n wagen gebruiken ze vaak voor 2 dingen of een van die 2 dingen:

1. Ram kraak / overval

2. Is export naar het buitenland voor onderdelen / omcaten

Vind je hem binnen 1 week niet terug ergens in de gevel of na een overval dan zal punt 2 als enige optie overblijven en nu allang ergens in het oosten in een schuur staan.

Kortom succes...

De klootzakken... :(

GVD man :fy1

Wat een klereratten :swear

Dit is toch echt niet normaal :mad:

Ik vindt dit echt zwaar klote voor je :(

Echt ik hoop dat je je vec nog terug vindt ...

Maar zo als de rest al zegt ... oostblok :hmmz

GVD man :fy1

Wat een klereratten :swear

Dit is toch echt niet normaal :mad:

Ik vindt dit echt zwaar klote voor je :(

Echt ik hoop dat je je vec nog terug vindt ...

Maar zo als de rest al zegt ... oostblok :hmmz

Das erg waardeloos zeg.

Hoop dat het mij niet gebeurt, ook voor mij is zoals bij velen de Vectra toch iets van een kind voor je..

Je stopt er een hoop centen in, en hebt er toch een band mee.

Ik hoop dat ie Vlot gevonden word.

Willem

Terug
Naar boven