• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

GESTOLEN!!!

Innige deelneming. Ik mag er niet aan denken dat dit mij zou overkomen. Het is maar materiaal, maar toch ben je enorm afhankelijk van een wagen!

Triest dat de 'gewone' man slachtoffer is van openzetten van grenzen en laks beleid. Het wordt tijd dat dieven weer schrik krijgen om een huis binnen te komen!

Das erg waardeloos zeg.

Hoop dat het mij niet gebeurt, ook voor mij is zoals bij velen de Vectra toch iets van een kind voor je..

Je stopt er een hoop centen in, en hebt er toch een band mee.

Ik hoop dat ie Vlot gevonden word.

Willem

Innige deelneming. Ik mag er niet aan denken dat dit mij zou overkomen. Het is maar materiaal, maar toch ben je enorm afhankelijk van een wagen!

Triest dat de 'gewone' man slachtoffer is van openzetten van grenzen en laks beleid. Het wordt tijd dat dieven weer schrik krijgen om een huis binnen te komen!

Sterkte man nee de kans dat je hem terug krijgt is nihil en idd is het maar de vraag in welke staat je hem dan terug krijgt

Het ergste is het idee dat mensen niet van elkaars spullen kunnen afblijven

Spullen kun je nieuw kopen vertrouwen niet

Nogmaals sterkte

Sterkte man nee de kans dat je hem terug krijgt is nihil en idd is het maar de vraag in welke staat je hem dan terug krijgt

Het ergste is het idee dat mensen niet van elkaars spullen kunnen afblijven

Spullen kun je nieuw kopen vertrouwen niet

Nogmaals sterkte

:oJa ze geven nergens meer iets om,die:puke:swear v**le,g*r* :swear,het interreseerd ze geen hol dat jij toevallig wel veel om je auto geeft.

En wij met z'n allen maar werken en sparen om iets moois te hebben,daar hebben die klootviolen geen tijd voor,die 'werken' s'nachts al.

En ik weet niet waar je het beste mee af bent,terugvinden of juist niet meer.

In ieder geval sterkte en succes ermee

Teringhonden zijn het gewoon die handen afkappen!!

Leef met je mee hoop dat je hem heel trug vind Hawk.... zat er alarm op??

@arend ik zou zeggen trug vinden liefst wel in een orginele staat...

sterkte ermee.

:oJa ze geven nergens meer iets om,die:puke:swear v**le,g*r* :swear,het interreseerd ze geen hol dat jij toevallig wel veel om je auto geeft.

En wij met z'n allen maar werken en sparen om iets moois te hebben,daar hebben die klootviolen geen tijd voor,die 'werken' s'nachts al.

En ik weet niet waar je het beste mee af bent,terugvinden of juist niet meer.

In ieder geval sterkte en succes ermee

Teringhonden zijn het gewoon die handen afkappen!!

Leef met je mee hoop dat je hem heel trug vind Hawk.... zat er alarm op??

@arend ik zou zeggen trug vinden liefst wel in een orginele staat...

sterkte ermee.

Lekker begin van het nieuwe jaar weer. Niet te geloven dat er nog steeds mongolen zijn die niet met de tengels van andermans spullen kunnen afblijven. Ik hoop dat je gied verzekerd bent en dat ze hem nog terug vinden. We houden onze ogen hier in het oosten van het land iig open.

Sterkte ermee.

Lekker begin van het nieuwe jaar weer. Niet te geloven dat er nog steeds mongolen zijn die niet met de tengels van andermans spullen kunnen afblijven. Ik hoop dat je gied verzekerd bent en dat ze hem nog terug vinden. We houden onze ogen hier in het oosten van het land iig open.

Sterkte ermee.

Terug
Naar boven