ik heb sinds ik er een 308 rem systeem op heb gezet een rare tik links voor. alles zit goed gemonteerd en niks loopt aan, de wielbouten zijn smerig aan het einde dus raken ook niks, de remblokken zijn er vorig jaar vernieuwd, de plaat achter de schijf raakt ook niks, de abs sensor is ook een betje smerig en raakt dus ook niks en ook de velg raakt niks aan. ik heb de banden al een keer van voor naar achter gelegt maar de maakt niks uit. de homokneet is ook goed. je hoort het geluid als je rijdt, en soort van zachte tik, als je gaat remmen hoor je hem sneller tikken. als je op de weg van links naar rechts gaat slingeren hoor je hem alleen als je links stuurd (er staat dan dus weinig druk op het linker voorwiel) als je weer naar rechts stuurd hoor je niks (dan staat er dus wel veel druk op ht wiel). ik ben al bij verschillende garage's geweest en geen van alle weet wat het kan zijn, een bandeboer hier in de buurt zei dat het aan de banden lag maar die heb ik omgewisseld van voor naar achter maar dat hielp ook niks. een wiellager is het volgens mij ook niet want ik hoor niks schaven ofzo. als je de auto op de brug zet je de draait het wiel rond hoor je niks, dat is dus het rare.... wie heeft er een idee???