Ik rij altijd wel te hard, maar nooit harder dan 20km/h te hard (maar alleen als ik 100km/h of harder mag rijden

dus niet binnen bebouwde kom e.d.).
Verder laat ik altijd 't gaslos als iemand een vrachtwagen wil inhalen, want je kan erop rekenen dat zo'n persoon met 100km/h~120km/h gaat inhalen. En op 't laatste moment op de rem rammen vind ik zelf ook aso dus moet ik 't zelf ook niet doen
Ook attendeer ik mensen graag op de grote massa ruimte aan de rechter baan met groot-licht, maar echt bumperkleven doe ik zelden. En als ik een bumperklever heb achter me laat ik rustig 't gas rustig los
Rechts inhalers klemrijden is een hobby van me, schakel ik graag eventjes voor terug met m'n Corsa

Leukste is vaak de reactie, dat ze gaan snijden e.d. Hoop nog steeds dat 1tje m'n linker voorspatbord aantikt, dan heb ik die deuk erook uit

(bij aankoop zat er een deuk in m'n lv spatbord van de Astra :+)
En tja, heb tot nu toe altijd een boete gehad bij elke auto die ik bezit

Dus ik moet nog 1tje van 40 euro scoren voor m'n Corsa... Mezelf kennende komt die vanzelf wel
Ben 2dagen na-aankoop van m'n astra met 138 km/h gelasert waar je 120km/h mocht... Dus 45 euro weg gegooid
Maargoed, m'n Corsa is altijd leuk om bochten in te gooien. Dus daardoor geef ik graag gas bij als ik de kans heb en de weg vrij is
Maar ik heb een hekel aan 't volgende:
- Bumperklevers
- Rechtinhalers
- Mensen met irritant afgestelde koplampen (rij ik meestal wat langzamer voor

)
- mensen die geen richting aanwijzers gebruiken (waarschijnlijk een fabriek feature van nieuwe auto's, want 't gebeurt alleen bij de meest luxe auto's)
Waar maak ik mezelf schuldig aan?
- Structureel te hard rijden
- Te hard door bochten glijden
- Stoplicht sprintjes met m'n Corsa 1.0

(gewoon heerlijk om zo'n sjonnie die niet schakelen kan effetjes de kop te indrukken

)
- Rechts inhalers klemrijden
- Bumperklevers 't leven zuur maken
- Mensen die niet parkeren kunnen 't leven zuur te maken door 'm nog strakker erop te parkeren en effetjes 't kenteken te noteren
- Trekhaak gebruiken bij 't file-parkeren naast m'n buurjongen(neefje)
Al met al een lijstje :+