• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

De afdekplaat was nodig voor de lage CW waarde, de 8v had meeste CW waarde omdat de grill ook dicht was. De 16 al minder.

@Pastra wrote:Z'n tussenplaat voor tussen het kenteken heb ik ook nog liggen #hint

Heb je toevallig een foto waar die op de auto gemonteerd is??

Ben benieuwd of het bij mij staat...

Ja voorlopig de v6 jongens, Blauwe is in zeer goede staat behalve het schuifkantel dak dat is 1 min punt. Voor de rest is Alles goed :D

heb er veel tijd en geld in gestopt. Eigenlijk was hij af dus nu weer een nieuw project.

Veel mensen zeggen dat ik het niet moet doen, maar heb al beslist. ik ga voor de v6. staat van carrosserie is niet super , maar rij comfort en motor met kleine reparatie na, dan goed.

Weet niet of ik er spijt van krijg denk wel als ik hem zie rijden. Die velgen staan er Zeer netjes onder Hoop wel dat ie naar iemand gaat die weet hoe je zo,n ding onderhoud en netjes houd :D

cimg2102pivo.jpg

Heeft iemand nog een 1 armige DTM wisser met parafaanplaat ergens gezien? Heb een interieurfilmpje op youtube gezien en moet zeggen dat het er vet uit ziet :wub

@InjectTheVenom wrote:Heeft iemand nog een 1 armige DTM wisser met parafaanplaat ergens gezien? Heb een interieurfilmpje op youtube gezien en moet zeggen dat het er vet uit ziet :wub

Heb ik, alleen geen parafaanplaat!

Erg mooie nette auto zo op het eerste gezicht, paar smaakdingetjes maar ik was er absoluut naar gaan kijken als ik in de markt voor een Cali was.

@Oenatje wrote:vind het niet slecht

ben benieuwd of dat digitaal dash de toeren goed weer geeft, ik gok van niet

zeker niet slecht. en dat voor maar 580 euro :jerry :jerry :jerry

hmm vraag me af of dit geen oplichter is. Op mijn vorige calibra had ik ze ook en zagen er anders uit zat zo,n steinmetz logo aan de buitenkant van de spiegel

deze had ik

steinmetz.jpg

Terug
Naar boven