• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

@InjectTheVenom wrote:@petrolhead wrote:Voor de liefhebber met een dikke beurs, ik mis er ongeveer €10 000,- king:

http://angebote.autoscout24.de/Opel...Ph4-FINISCHE-KAROSSE-Benzin-Schwarz-225196117" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo moeten ze er uit zien :wub :wub :wub Minimaal spoiler/lipwerk en een paar mooie velgen, misschien dat ik na de originaliteitsfase ook deze richting op ga.

Ik ben stiekem ook aan het kijken voor een calibra en die stijl spreekt mij ook wel aan, op wat kleine dingen na dan.

Herkende die auto gelijk xD

Filmpje dat ik paar jaar geleden zag

" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ken hem niet, maar dit is wel mooi !

Moter is gechipt

Scherpere nokassen van srick

verstelbare nokastandwielen

lichter vliegwiel

3 liter injectoren

f28 6 versnellingen bak

katvervanger (katelisator is erbij)

competitie brandstof pomp

alle brandstofleidingen zijn vervangen

neon verlichting onder de auto

neon in de auto

@Maurice89 wrote:
Is dit de slet van marktplaats? Of handel? Stond eerst bij een handelaar toen na een nieuwe eigenaar toen weer die handelaar waar die vanaf kwam en nu hier in Venray? :wtf

Voor 600 wil ik hem nog geeneens hebben :puke

Rik ;)

nou voor 600 zou ik hem meteen gaan halen, niet mijn smaak en kleur maar de velgen zijn wel leuk, front vind ik ook niet zo gek.

originele achterlichten erin, deuren normaal open en ander kleurtje.

vind hem niet zo heel gek ;)

Dat bodykitje is een Rieger pakketje. Zijn nog best pittig aan de prijs om te kopen. De spoiler lijkt me een Zender of Mattig te zijn. En de scharnieren van de deuren zijn (mits origineel LSD's) ook al 1500 euro om aan te schaffen.

Voor de helft van de vraagprijs kan je em waarschijnlijk prima in onderdelen hakken en met winst verkopen.

En om heel eerlijk te zijn vindt ik zo'n Rieger pakketje best wel leuk om te zien.

De spoiler is imho overkill, maar zo'n LSD setje vindt ik nog best wel kicken. Staan altijd leuk op langwerpige auto's met lange deuren, als je het mij vraagt.

Zet er donker gelaserde standaard achterlichten op, RIP die afgrijselijke traanplaten er uit :cry , zet er een wat meer bescheiden achtervleugel op, eventueel nog standaard koplampen, setje BBS Le Mans er onder en ik zou hem nog niet eens zo gek vinden.

Terug
Naar boven