• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Welke idioot hangt er een caravan achter een Calibra,in the first place.

Ik snap daar niks van,maar zal wel aan mij liggen.haha.

deze idioot heeft dat ook gedaan

20110605162321.jpg

had een afneembare haak + cover voor op de bumper !

@Tigra-Black wrote:Wel jammer van het detail met de wijzer van de toerenteller deze is wit terwijl de rest van de naalden rood is :puke

Is lichtval, hij is wel rood, als je de foto ziet door de deur genomen, zie je geen witte wijzer.

@lenny0202 wrote:Op de foto door de deur genomen zie je de toerenteller niet :angel

Zeker wel (weleens waar niet volledig) :D Maar genoeg om te zien dat er geen witte wijzer zit.

ja die zag ik wel , maar 2slow zegt op foto door deur genomen zie je toerenteller met oranje wijzer

maar dat is tog echt de kilometer teller die je ziet anders wordt ik gek hahaha

Ja precies, heb alle foto's al drie keer gezien en dit is de enige waarvan ik direct zei hey die is wit. Nu kan het de lichtinval zijn wat ik ook hoop want verder is het een hele nette auto.

De foto door de deur genomen daar zie ik geen wijzer van de toerenteller op, maar het kan ook aan de combi van mijn oude ogen en een iPad zijn :jerry

Terug
Naar boven