[rquote=1840008&tid=140299&author=Mad Max][rquote=1839775&tid=140299&author=Fearless]bij het eerste garagebedrijf waar ik aan het werk ging stond een machine om pijpen te buigen en op te rekken en dergelijke. Was om custom uitlaten te maken.
Heb toen voor een peugeot gti een complete demperloze pijp gemaakt van af het uitlaatspruitstuk. Dat wou die jongen zelf. zelfs nog een leuk sierstukje op gezet.
Normaal is zon gti best snel. Na die pijp was het meer herrie als vooruitgang.
Het zit ook vaak tussen de oren, een bult herrie achter je en dan denken dat je hard(er) gaat
[/rquote]
Ik denk dat dat ook veel met de diameter te maken had. obstructie in de pijp is altijd een slecht idee.
Max[/rquote]
door een grotere diameter te nemen heb je dus gelijk minder tegendruk.
iets hierboven werd er geroepen dat tegendruk onzin was dus nu spreek je je zelf tegen.
Heb toen voor een peugeot gti een complete demperloze pijp gemaakt van af het uitlaatspruitstuk. Dat wou die jongen zelf. zelfs nog een leuk sierstukje op gezet.
Normaal is zon gti best snel. Na die pijp was het meer herrie als vooruitgang.
Het zit ook vaak tussen de oren, een bult herrie achter je en dan denken dat je hard(er) gaat
[/rquote]
Ik denk dat dat ook veel met de diameter te maken had. obstructie in de pijp is altijd een slecht idee.
Max[/rquote]
door een grotere diameter te nemen heb je dus gelijk minder tegendruk.
iets hierboven werd er geroepen dat tegendruk onzin was dus nu spreek je je zelf tegen.