• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland electric 2024

Nu gaat Floki alias Quandor even snel de emo-toer op. Milieu dit, kinderen en kleinkinderen dat..... Vergeet dat wij hier de wereld gaan redden. Grootmachten en Oost-Europese landen hebben lak aan het milieu. Kijk maar eens wat daar nog aan uitstoot gerealiseerd wordt.

Zelfs hier is er een verschil tussen Wallonië en Vlaanderen. In Vlaanderen mag men met moeite nog een sigaret in het openbaar opsteken wegens vervuilend..... (bij manier van spreken he Floki alias Quandor alias...) In Wallonië stookt men nog rustig vuurtjes in de tuin.

Ik beperk mij na de ruim 25 berichten van jullie sinds gisteren, tot slechts 1 bericht: wat zijn jullie (de Wappies, @jopsa en @Hans glx) ontzettende egoïstische / zelfvoldane / irritante einselgangers.

Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken, na mij de zondvloed, da's wat jullie uitdragen.

Natuurlijk is er overal in de wereld iets aan de hand, maar als dat voor jullie betekent / reden is dat je maar lekker vervuilende auto's blijft kopen dan zegt dat héél veel over jullie zielige en ongeïnteresseerde mening voor onze overdracht van de aardbol aan onze nakomelingen.

Walgelijk is het!

Nu gaat ie al preken ook..... Die denkt dat ie alles mag.

wat een misbaksel. Zelfs begrijpend lezen is niet aan hem besteed maar dat zei ik al heel lang geleden ook.

Maar dank u. Quanfli of dorko. Dat was een topbijdrage o inmtrent het onderwerp dit topic.

700 km actieradius bij full Electrische uitgave ?

Hoe zat dat nu weer met de plug in hybride ??

Af en toe 200 km rijden vooraleer het systeem misschien wou starten? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben door eigenaars hier in een topic.

Ben benieuwd....

Wesly

WeslyDeelnemer
15 4

Dag allemaal,

ik heb de handdoek inmiddels in de ring gegooid en mijn Grandland verkocht aan de dealer. De reden is onder andere alle piepjes een kraakjes. Krakende armleuningen in de deuren. Luxe geluidsinstallatie die je niet hard kan zetten omdat dan de deurpanelen aan alle kanten gaan resoneren en trillen. Voorraam verwarming die maar half werkt. Automatisch inparkeren wat niet meer werkt, enz. enz.

heb nu een XC40 gekocht……… man wat een verschil

Duidelijk toch ???? Of kan men hier niet lezen ?

neem uw tijd enlees nu even alles door gek................ niks overslaan he.............. je leest ook enkel wat jij wil, dat is al lang geweten.

PS : Hopsa vind ik wel leuk klinken. Klinkt vrolijker dan Quanki of flodor

Ik heb denk ik veel minder verstand van fabricage heb dan jij denkt te hebben, want ik kan mij niet herinneren dat jij ooit een bericht hebt gepost waarin je schreef dat je een Ford hebt gereden dus waar je de opmerking vandaan haalt dat de kwaliteit van een Chinees Geely product 'mijlenver' boven dat van [........] staat blijft voor mij een beetje een gigantisch groot raadsel.

6v7um7u1ghxildwdyfoi2wjwfdguaccr.jpg

Journalisten noemen dit een premiummerk !

Even begrijpend lezen....

De wereld die ze voorheen niet kenden.....

Het gaat hier over de instapprijs!

Mvg.

Terug
Naar boven