Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.
Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.
Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.
Veel plezier op het forum!
— Het Opel-forum team
"Daar waar de topper van de Fordjes eindigt, begint de instapper van Volvo." [end quote] Verder commentaar overbodig, het geroeptoeter is duidelijk want zelfs de duurste premiumauto van jullie merk blijft onder de aanschafprijs van die Bronco. Als je even had Gegoogled dan had je binnen 30 seconden antwoorden gevonden op de vraag / vragen wat de duurste Volvo is en wat de duurste Ford is, maar nee hoor, roeptoeteren, roeptoeteren en roeptoeteren.
Feit 3 : héél af en toe schrijf je zinvolle dingen, net zoals dit keer in de laatste 3 zinnen van je laatste bericht. Maar ik wil een weddenschapje met je aangaan (al heb ik in principe een hekel aan weddenschappen) : de stelling / weddenschap luidt : 'Wedden dat jij het niet kunt laten tóch weer een bericht te gaan posten?" M.a.w. je tijd dus maar NIET nutiger gaan besteden?" Wedden dat ik gelijk heb en jij gaat posten?
Feit 4 : je zal maar om 09.00 uur in het gerechtsgebouw moeten zijn bij een zitting en 100 Km van dat gebouw afwonen. Tja correct, dan moet je wel wat vroeger op.
Feit 5 : wees gerust, mocht een van de Wappies ooit een strafbaar feit plegen, dan heb ik 'm gegarandeerd binnen 1 uur vrij. Ik verzoek dan namens een van de Wappies de OVJ het feit te seponeren op grond van artikel 39 Wetboek van Strafrecht,
En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]
Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.
https://www.ford.nl/personenautos
enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo'n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.
En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K.Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. [end quote]
Grappig, geroeptoeter, ongelijk hebben en toch maar blijven blèren dat je gelijk hebt. Je zat en zit er 100% naast. Helaas het is gewoon niet anders.
En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]
Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.
Laden…
www.ford.nl
enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo’n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.
Voor het overige : wederom veel succes met je schoenendoos.![]()
(zover mij bekend) [ end quote]
Zie je? het is niet zo moeilijk dan dat het misschien lijkt.
Ik 'rust' mijn zaak. B-)