• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland electric 2024

He, he, eindelijk zijn we eruit.

NEE, natuurlijk vind ik 'm niet mooi, juist vanwege zijn schoenendooslijnen voilá, we begrijpen het nu.

Waarom je weer roeptoerterde en dingen beweerde die wéér niet kloppen: Jij schreef :

Hans GLXDeelnemer
47 64

Een rijtje conservenblikjes van Ford: Ka, Fiësta, Focus, B Max, C Max, S Max, Puma, Mondeo, Kuga, Mustang E. Explorer.

Daar waar de topper van de Fordjes eindigt, begint de instapper van Volvo.

EX30, EX40, EC40, V60, S60, XC60, S90, V90, XC90, EX90.

Ik stel vast dat de Bronco : "NU IN NEDERLAND VANAF € 153.100,-" Imposant en iconisch design, robuust design, indrukwekkende terreineigenschappen en technologie van de nieuwste generatie voor alle omstandigheden. Dit is de nieuwe Ford Bronco.

Echter, de allerduurste Volvo kost € 126.000. Dan roeptoeter je toch weer vanuit je kuiten wanneer je schrijft :

Dat is gewoon NIET waar.

Dat ik en vele anderen die Bronco niet mooi vinden is één ding, maar hetgeen je roeptoetert is simpelweg NIET WAAR.

Daarom, misschien wel voor de zoveelste keer : beweer (roeptoeter) geen dingen als je ze niet kan onderbouwen.

Daar zit dus je probleem; je roeptoetert maar wat omdat je té weinig weet. Kijk vooral naar het vetgedrukte.

Jouw bericht geciteerd :

Hans GLXDeelnemer
47 64

Een rijtje conservenblikjes van Ford: Ka, Fiësta, Focus, B Max, C Max, S Max, Puma, Mondeo, Kuga, Mustang E. Explorer.

EX30, EX40, EC40, V60, S60, XC60, S90, V90, XC90, EX90.

Dan de feiten :

duurste Volvo : 126.000

duurste Ford : de consumentenprijs komt uit op respectievelijk € 153.100 voor de Bronco Badlands en € 161.100 voor de Bronco Outer Banks.

Kortom : stompzinnig onwetend geblaat (geroeptoeter) van je. Tevens schrijf je dat de Bronco er nog niet was......

Amstelveen, 21 februari 2024 – Ford maakt vandaag de Nederlandse prijzen van de iconische Ford Bronco bekend. Sinds 1966 staat Bronco voor avontuur gecombineerd met 'the American spirit'.

wat een gek, gefrustreerde mens. Jij geilt op berichten. Net na middernacht antwoord je nog. Om 5.53u ben je daar weer.... Hoe "nuts" kan je zijn.

@Wappies :

Feit 1 : zoals je ziet kletst Wappie2 wederom uit zijn nek. IK heb nooit beweerd dat iedere sterveling tot op detail moet weten wat er tot de standaarduitrusting van een surveillancevoertuig van de politie behoort. Wappie2 zélf vindt een willekeurig fotootje op het internet en presenteert het hier als zijnde foto met uitrusting van een noodhulpvoertuig. Hoe simpel / dom / onwetend kan iemand zijn?

Feit 2 : omdat Wappie2 nog nooit een Bronco heeft zien rijden zouden deze er niet zijn? Maar wél roeptoeteren:
"Daar waar de topper van de Fordjes eindigt, begint de instapper van Volvo." [end quote] Verder commentaar overbodig, het geroeptoeter is duidelijk want zelfs de duurste premiumauto van jullie merk blijft onder de aanschafprijs van die Bronco. Als je even had Gegoogled dan had je binnen 30 seconden antwoorden gevonden op de vraag / vragen wat de duurste Volvo is en wat de duurste Ford is, maar nee hoor, roeptoeteren, roeptoeteren en roeptoeteren.

Feit 3 : héél af en toe schrijf je zinvolle dingen, net zoals dit keer in de laatste 3 zinnen van je laatste bericht. Maar ik wil een weddenschapje met je aangaan (al heb ik in principe een hekel aan weddenschappen) : de stelling / weddenschap luidt : 'Wedden dat jij het niet kunt laten tóch weer een bericht te gaan posten?" M.a.w. je tijd dus maar NIET nutiger gaan besteden?" Wedden dat ik gelijk heb en jij gaat posten?

Feit 4 : je zal maar om 09.00 uur in het gerechtsgebouw moeten zijn bij een zitting en 100 Km van dat gebouw afwonen. Tja correct, dan moet je wel wat vroeger op.

Feit 5 : wees gerust, mocht een van de Wappies ooit een strafbaar feit plegen, dan heb ik 'm gegarandeerd binnen 1 uur vrij. Ik verzoek dan namens een van de Wappies de OVJ het feit te seponeren op grond van artikel 39 Wetboek van Strafrecht,

Ben even druk, maar mijn eerste reactie is : Yes, ik heb de weddenschap gewonnen. Ik had ook niet anders verwacht.

Das gemakkelijk die weddenschap

Wedden dat je ook nog een post zet op dit forum ?

Yes ik heb op voorhand al gewonnen.

Mocht je an al rechten gestudeerd hebben zou je zeker weten , zelfs als Nederlander, dat het Belgische gerecht werkt als een achteruit kruipende slak.

Geen enkel deftig probleem loste je op.

Enkel emmeren en ontkennen. Is dat dan beroepsmisvorming ?

Proficiat wel met uw wederom lachwekkende uitleg omtrent uw rechtbank bezoek. Hopelijk geschiedde rechtvaardigheid. Geen evidentie meer.

Ben er nog eens

Quote Quandor " ik ben even druk"

Aaahaaahhaaaaaaa. Dat kan je niet menen..... hij heeft het even druk..... :-)

Natuurlijk heeft hij het druk met zijn meerdere profielen op al die forums. Of is het fora, quanki ?

Onze beste quandor alias floki leeft in een droom.
<p style="text-align: right;">Hij waant zich garagist, rechtsgeleerde, taalkundige. Dokter... ....psychiater, moderator enz. Kortom. "Betweter"</p>

Welnu, daar is 'ie dan.

Ik ben blij dat ik even de tijd heb genomen om achterover te leunen en over mijn reactie na te denken, iets wat jullie beiden veelal, gelet op het feit dat jullie niet zelden binnen een paar minuten meerdere berichten plaatsen, niet doen.

Ik ga het beperkt houden want als je de volgende regels hebt gelezen dan neem ik aan dat je het ook snapt al houd ik wel een beetje 'reserve' of jullie het e.e.a. wel kúnnen snappen.

Na hier en daar wat teruggelezen te hebben en jullie reacties op hun waarde inschattend, trek ik voor mijzelf de conclusie dat jullie tot de groep mensen behoren die zodra zij iets lezen dat middels Social media tot hen komt, dan wel afbeeldingen en / of filmpjes via bepaalde media tot zich nemen, jullie dit al vrij snel, zo niet onmiddellijk, zonder even na te denken en jezelf af te vragen : "Zou het wel helemaal waar zijn wat daar wordt getoond / geschreven?", voor waar aannemen.

Samengevat : ik schaar jullie tot de groep mensen die (in België) stemt of heeft gestemd op Vlaams Belang en als het Nederland aangaat, stemt of heeft gestemd op Forum v. democratie. Het een en ander komt ook een beetje voort uit jullie schriftelijke gebrek aan creativiteit. Waaruit mij dat is gebleken? : schrijft / gebruikt Floki of ik bepaalde door ons ludiek verzonnen dingetjes zoals bijvoorbeeld Wappies of Roeptoeteren (en dat zijn nog maar twee van de vele voorbeelden die ik nu op zou kunnen sommen) dan worden die door jullie veelal enkele postings daarna gekaapt en gebruikt richting ons. Zelf wat ludieks creatiefs verzinnen is er veelal niet bij.

Bijna tot slot quote ik nog eenmaal Wappie2. Hij schreef : "Daar waar de topper van de Fordjes eindigt, begint de instapper van Volvo." Vervolgens krijgt hij het dit keer van mij links en rechts om zijn oren vwb zijn domme bewering en dan opeens 'kent' hij de Bronco niet. Dat kan en mag, maar roeptoeter dan niet waar de topper van de Fordjes eindigt, de instappers van Volvo beginnen. Da's niet alleen ongefundeerd geroeptoeter, maar zelfs volkomen onwaarheid en daarnaast natuurlijk ook super lachwekkend.

Ik ga nu wederom een weddenschap aan met mijzelf : Wedden dat ik vandaag en / of morgen niet meer in dit topic reageer?

Bestudeer desgewenst art. 39 WvSr nog eens, dan snap je wellicht nog beter wat ik bedoel.

Even terugkoppelen.

1 Je post hier op dit lachertjes forum iets voor 6u in de ochtend

2 100 km rijden

3 om 9u er zijn

4 rij je met een ford ?

5 moet je zelf trappen dan ?

6 3 uur voor 100 km ?

7 kost het dan zoveel tijd om een toga aan te trekken ?

8 zou je je dan niet even bezighouden met uw "zaak" ipv van hier onzin te verkopen ?"

9 besluit : schizofreen. Gespleten persoonlijkheid , waanvoorstellingen. Het klopt. Deze zaken zijn met elkaar verbonden. Ik denk dat je uw naam beter veranderd in pinokkio. Begrijp je dat. Iets met zijn neus......

Mocht je menslievend zijn dan had je mijn zaak ter harte genomen en falende dealers en producent vermorzeld hebben met uw betoog in de rechtszaal. Of verdedig je enkel de onderwereld?

Nu niet gaan denken dat ik geloof dat je rechten studeerde hé.... dat uit zich enkel al in uw aangewende taal en schrijfstijl

Korte posts inderdaad.

Daar vroeg je in het verleden om.

even terugkoppelen naar uw vorig bericht

Achterover leunen. / beperkt houden....

Is dat in de zetel vd psychiater ?

Beperkt ? Lijkt me een hoofdstuk.

Nu beweert quandor helderziende te zijn.

Hij weet al voor wie we stemmen.

Je moet miljonair zijn. Je weet de nummers van elke lottotrekking op voorhand.... gebruik uw helderziendheid om de wereld te verbeteren gast.

Opletten met uiten en / of beschuldigen van politieke voorkeuren van anderen.

Je zou wel eens vroeger moeten opstaan om in een rechtbank te geraken op meer dan 100 km van uw deur.

Speciaal voor de Wappies:

Wappie2 schreef :

En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]

Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.

https://www.ford.nl/personenautos

enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo'n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.

Wappie2 (Hans GLX) : je begint steeds meer op dat jochie uit dat supermarktfilmpje te lijken, éérst hoog van de toren blazen dat jij gelijk hebt. Vervolgens wordt je op de Snollebollekes wijze van links naar rechts om je oortjes gemept met KEIHARDE feiten (prijslijst van de importeur) en dan ga je wild om je heen slaan? Tuurlijk, die importeur zit er naast, iedereen zit er naast, behalve de Wappies. :yahoo:

Niemand anders dan JIJ schreef op 14-05-2024 om 17.24 uur:

En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K.Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. [end quote]

Grappig, geroeptoeter, ongelijk hebben en toch maar blijven blèren dat je gelijk hebt. Je zat en zit er 100% naast. Helaas het is gewoon niet anders.

Voor het geval dat mensen moe worden van jullie geroeptoeter herhaal ik voor de zekerheid maar even:

Speciaal voor de Wappies:

Wappie2 schreef :

En wat voor die Fordjes betreft, was tot op heden (zover mij bekend) de Explorer, die vierkante elektrische bak, het huidige “topmodel” van Ford. En die begint, net als de “instapper EX30 van Volvo”, bij € 37K. Dus ook hier zak je door het ijs. En ook daar heb ik dus gelijk. En of je nu wel of niet reageert zal mij een rotzorg zijn. Wat de rust op dit forum betreft, en de goede sfeer, lijkt het me beter dat jij helemaal niet meer reageert. (incl de dubbele ego @Floki alias Flapdrol) [end quote]

Hoe simpel kan het zijn om een prijslijstje van de importeur te raadplegen? Nee correct, iets dergelijks eenvoudigs is voor sommigen nog té ingewikkeld.

enne, kijk vooral ook even wat de Explorer PHEV kost, daar koop je (bijna) wel zo’n 3 EX30 en 2 XC40 schoenendoosjes voor.

Voor het overige : wederom veel succes met je schoenendoos. :whistle:

JIJ noemde de woorden Fordjes Explorer, NIET ik.

Weet je wat ook zo grappig is? Je leert -al gaat het supertraag- heel af en toe wel wat bij. Eerst roeptoeter je dingen over type en prijzen van auto's. Vervolgens word je om de oren gemept met de feiten en dan blijk je mogelijk toch wat geleerd te hebben want in het e.o.a volgend bericht schrijf je:

Wappie2 schreef op 16-05-2024 09.43 uur
(zover mij bekend) [ end quote]

Zie je? het is niet zo moeilijk dan dat het misschien lijkt.

Ik 'rust' mijn zaak. B-)

Quasimodo alias quandor alias floki

wat heb jij toch met dat filmpje........... steeds maar herhalen..... Volgens mij ben jij eigenlijk dat kereltje. Uw papa nam dat filmpje op in de supermarkt vermoed ik. Toen al onhandelbaar en nu nog een grotere etter. Nu weeral aandacht opeisen via videobeelden uit uw jangere jaren. Je bent me er eentje.... Volgens mij wil je nu gespot worden als acteur daar je steeds maar dit stukje post of ernaar verwijst. Wel, in die wereld hoor je thuis. Niet om uw looks of talent maar wel om uw gedrag en karakter. Er zitten daar nog wel redelijk soortgelijken zoals jij (maar dan met looks en talent)

Terug
Naar boven