• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Grandland X besteld

h1edo83wkjpwxf4t3xyyi5q7mg7gtki0.jpg
d0eo3fog9r9s124ogpbqjfv37jk9sntw.jpg
:toppie: :happy02: :happy02: :happy02: :happy02: :yahoo:

Die is mooi binnen ?
Ik kreeg van de week te horen dat mijn glx afgeleverd wordt week 6 2020.
Dat is dan een levertijd van 6,5 maand ☹

@BerryGLX gefeliciteerd! Veel mooie veilige kms gewenst!

Hoelang heb je moeten wachten vanaf binnenkomst bij de dealer tot aflevering aan jou? (Ja is natuurlijk dealer afhankelijk maar toch)..

Ik zal morgen langs de dealer even informeren wanneer hij wordt afgeleverd.. ook na 6.5 mnd... hahaha :wacko:

@SaVeGe: bedankt! Hij is 21 oktober bij de dealer geleverd, dus net geen 2 weken voor dat ik er om kon.

En hij rijdt prima !

Veel plezier ervan, ziet er goed uit!

Hier in afwachting van de levering/productie. Deze is (helaas) verplaats van Frankrijk naar Duitsland.
Geen mogelijkheid om te traceren, en MyOpel geeft een Innovation aan in plaats van de Executive uitvoering.

All,

A.s. vrijdag is het dan voor mij eindelijk zover, mijn bolide staat dan klaar!

Heb ook nog contact gezocht met de lease maatschappij, volgens hen rust er geen afleverstop op de Grandland X en kunnen deze volgens hen ook tussen 15 november en januari 2020 geleverd / op naam gezet worden.

Mijn leasemaatschappij is Leaseplan, dus hopelijk voor een aantal hier een lichtpuntje? :)

Groetjes :bye:

Ik mag de mijne volgende week vrijdag op gaan halen. De 19" bi-color velgen komen donderdag pas binnen, anders had ik 'm morgen al gehad... :scratch:

Sinds gisteren ben ik ook trots bezitter van mijn Grandland X. Erg blij mee! Bevalt de eerste kilometers zeer goed.

nb4yfic6v4mxfl0huj5nmvjlkicqpvl3.jpg

w79d76sauc7i7ig5ydphmcfpl1z7uyvh.jpg

Ik tour er nu bijna 1 week in, super auto, ligt lekker op de weg, prima overzicht!

Verbruik wel absurd hoog, maar wellicht komt dit omdat hij splinternieuw is.. we gaan het zien.

2uqlvbqav13cce16gbutvmleptajxtkp.jpg

absurd hoog verbruik ? Mijn zafira 19 cdti 115 PK verbruikte meer dan mijn GRANDLAND

reed naar Barcelona en terug en gemiddeld verbruik (met nodige files van ongeveer 6,2 liter op 100 km)

Na 11000 km gemiddeld verbruik van 7,4 liter. Minder dan de zafira. (ik tank altijd 98ron)

Maar hierover bestaat een ander topic

[quote quote=18369881]Inderdaad . Prachtig zo in het wit. Weet je toevallig waar deze is geproduceerd ? Frankrijk/ Duitsland[/quote]

Nee dat weet ik niet. Kan ik dat nog ergens aan herleiden?

Terug
Naar boven