• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

De workshops bekijkend kan je theoretisch gezien kan dus met een gedeukte, smerige en van binnen afgeragde Opel naar het treffen komen, en met een gave, blinkende en nette Opel het treffen weer verlaten! :D :afro

We hebben nog een paar andere dingen in de hoge hoed zitten ;)

mmm,heb 1 heeeeeeeel klein vies klotedeukje in mijn prachtige C Ascona zitten,dus wellicht kunnen ze m er even uitknuffelen!

deze dus,inmiddels wel een bekende wagen denk ik,reeds 2 keer geweest op het treffen!

GroteFoto-LY8HEVAL.jpg

@asconahobbyist wrote:mmm,heb 1 heeeeeeeel klein vies klotedeukje in mijn prachtige C Ascona zitten,dus wellicht kunnen ze m er even uitknuffelen!

deze dus,inmiddels wel een bekende wagen denk ik,reeds 2 keer geweest op het treffen!

GroteFoto-LY8HEVAL.jpg

Gezellig dat je er weer bij bent!

Thnx!!! Vind het altijd een leuke dag,vorig jaar was alleen het weer erg jammer,maar voor de rest was het prima voor mekaar! :thumbup

Tijd voor de bekendmaking van de eerste "ludieke" activiteit: Een bandenwisselwedstrijd voor vrouwen! Welke vrouw is het snelste in het verwisselen van een band en gaat er met de beker vandoor?

Dames: Waar zouden jullie de mannen graag aan het werk mee zien?

Yeah! Ook ik ben dan aanwezig! 2012 was vet, alleen het weer zat beetje tegen.. Dus volgend jaar doen we het gewoon nog even een keertje over!! :D

Gaan we van te voren weer meeten?? Was wel zo leuk/handig!

@Rottentweetie wrote:Yeah! Ook ik ben dan aanwezig! 2012 was vet, alleen het weer zat beetje tegen.. Dus volgend jaar doen we het gewoon nog even een keertje over!! :D

Gaan we van te voren weer meeten?? Was wel zo leuk/handig!

Was zeker gaaf,om met een hele rij Opels over de A6 te rijden

@asconahobbyist wrote:mmm,heb 1 heeeeeeeel klein vies klotedeukje in mijn prachtige C Ascona zitten,dus wellicht kunnen ze m er even uitknuffelen!

GroteFoto-LY8HEVAL.jpg

Compleet met je deel III ????hahahaha

es kieken of me opel Blitz project (2.5E met 4-traps AUTOM.) al klaar is. mooi ritje om de boel dan te testen... anders kom ik wel ff met me asci B 2.2E...

Aanmeldingsid is binnen nummertje 1008!!! Dat beloofd een hoop gezelligheid, wel eventjes tuffen hoor. Moet vanuit breda komen, lekker een dagje weg met me vader hahaha! Lekker opeltjes kijken!!!!!!!

Ik heb me nu ook aangemeld en betaalt.Ben zeker weer van de Partij met m'n Kadett!!!!!Misschien komt m'n vrouw ook mee,maar dat is niet zeker.wel heb ik twee personen opgegeven.

Ben nieuwsgierig op de 28e april.

groetjes Marcel.

De website ligt er tijdelijk uit, storing bij de hosting provider. We hopen dat alles zo snel mogelijk weer online is zodat de aanmeldingen weer binnen kunnen stromen.

Mocht de website lang offline blijven, stuur dan voor aanmelden even een mailtje naar info[at]mmdronten.nl met de volgende gegevens:

-Naam

-Auto

-Aantal personen

-Club (indien van toepassing)

-Wil je onderdelen verkopen ja/nee

Wat is de entree als je zo betaald bij aankomst?

Ik kan pas 2dagen ervoor beslissen of ik wel of niet kom, ook aangezien het weer heb ik geen zin om 3u door de regen te rijden.

Terug
Naar boven