• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

wellicht ook een idee om restricties op te leggen betreffende geluidsoverlast.

Sinds het niet meer alleen voor old/youngtimers is hoor je continu het gedreun van die rijdende discotheken,leuk voor eventjes maar de godganse dag..........

@asconahobbyist wrote:wellicht ook een idee om restricties op te leggen betreffende geluidsoverlast.

Sinds het niet meer alleen voor old/youngtimers is hoor je continu het gedreun van die rijdende discotheken,leuk voor eventjes maar de godganse dag..........

Het staat in onze voorwaarde dat geluidsoverlast niet toegestaan is. We gaan er ook zeker meer op letten. Wellicht is het handiger om dit soort dingen even rechtstreeks naar ons te mailen (info@opeltreffen.nl). Als er nog andere dingen zijn, dan horen wij dat ook graag!

Ik was de eerste die in dit topic reageerde dat die aanwezig zou zijn.

Ook 1 van de eersten die zich had aangemeld, nr 112.

Maar ik moet me toch afmelden.

Mischien volgend jaar beter....

@D-gek wrote:Ook aangemeld nr 326.

Maar ben ik de enige die er treffen 2012 op heeft staan? :???:

Hier gaat wat mis ;) Je hebt je als het goed is een hele tijd geleden aangemeld neem ik aan...? Graag even contact opnemen via de mail en de aanmelddatum doorgeven, dan lossen we het even op ;)

We hebben de bekers die te winnen zijn bij de autokeuring uitgezocht en het zijn echt hele mooie! Zorg daarom dat je auto goed gepoetst is de 28e!

Na vergadering met leden van de Opel Manta Club en Opel GT club (waarvoor heel veel dank!) is de opzet voor de keuring ook af. We zijn nog wel op zoek naar keurmeesters voor de nieuwere auto's. Neem even contact op met info@opeltreffen.nl als je dat zou willen doen, je entree is dan gratis!

We hebben ondertussen voldoende keurmeesters! De aanmeldingen stromen lekker binnen en ook het weer wordt steeds beter. Wij hebben er zin in! Meld je snel aan via www.opeltreffen.nl om lange wachtrijen te voorkomen!

Misschien leuk om een soort flyer te maken met de kenmerken van je auto.

Als er mensen voorbij lopen dat ze bepaalde speciefieke dingen kunnen lezen van je auto.

Ik maak hem in iedergeval wel.

gr Marcel

Ik ben ook van de partij samen met mn vriendin en een maat van me. Heb dr nu al zin aan! :afro Neem mn zwarte Corsa OPC ook mee hehehe. :jerry :jerry

Ik heb er ook erg zin in! Hopen op mooi weer! Ik zou de Vec in eerste instantie op het showterrein zetten (flink gepoetst, bezig met andere bumper, nieuwe uitlaat en nog wat kleine details dippen) maar mijn vrouw kwam vandaag met een ontzettend lelijke dikke deuk in de portier thuis €&$#%^*¥. Zo erg dat hij niet showwaardig is.

Zal vast niet op tijd klaar zijn omdat de dader glashard ontkent terwijl er een getuige is.

Des ondanks ga ik al jullie dikke Opeltjes wel bewonderen!

Ik had me aangemeld voor alleen mezelf maar kreeg vandaag te horen dat m'n vriendin toch vrij heeft kunnen krijgen! Dus die gaat ook gezellig mee! :)

Ook aangemeld nu nog ff wachten op me nummer heb het geld net overgemaakt ;)

Heb er zin in :)

Hoop wel dat het beter weer is als vorige jaar.

@bastiaan1981 wrote:Ook aangemeld nu nog ff wachten op me nummer heb het geld net overgemaakt ;)

Heb er zin in :)

Hoop wel dat het beter weer is als vorige jaar.

Kiek is oan! ;)

Kom je ook pre-meeten @ McDonalds te Lelystad?

Nog 1 week te gaan voordat het feest begint!

BELANGRIJK, in verband met benodigde tijd om betalingen te controlen:

-Inschrijven via de website www.opeltreffen.nl kan tot vrijdag 12:00 in de middag!

Na vrijdag 12:00 in de middag is aanmelden alleen nog aan de poort mogelijk.

Schrijf je daarom snel en profiteer van kortere wachttijden!

Terug
Naar boven