• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Groot Internationaal Opeltreffen 28 april 2013 (Dronten)

@Rottentweetie wrote:@bastiaan1981 wrote:Ook aangemeld nu nog ff wachten op me nummer heb het geld net overgemaakt ;)

Heb er zin in :)

Hoop wel dat het beter weer is als vorige jaar.

Kiek is oan! ;)

Kom je ook pre-meeten @ McDonalds te Lelystad?

Denk het niet kom van de andere kant. Kom niet echt in de buurt van Lelystad.

Maar ga zeker jullie daar zien en spreken :D

ik ben er ook bij zondag :thumb met spullen te verkopen

heb al veel op marktplaats staan dus moet ik wat meebrengen geef het even op tijd door

ik ben er ook bij zondag :thumb met spullen te verkopen veel onderdelen modelauto,s en folders en boeken

heb al veel op marktplaats staan dus moet ik wat meebrengen geef het even op tijd door

Ben de rode ascona ook al aan het klaarmaken voor zondag.

Maar een winter stilstaan vond ie toch niet fijn want echt lekker wil ie niet lopen

@asconahobbyist wrote:Was het nou zoo dat de modellen dit jaar een beetje bij elkaar kwamen te staan?

Is grofweg wel de bedoeling. We zetten op de eerste plaats clubleden bij elkaar en proberen de andere auto's daar bij aan te laten sluiten. Is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van wanneer iedereen binnen komt rijden.

ah,nou ja,ik kom wel en mogen jullie vertellen waar ik mag staan! :jerry

Heb er in elk geval erg veel zin in,gelukkig zijn de weersvooruitzichten goed,niet echt warm maar wel droog en zonnig.

Nog 1 dag om via de website aan te melden! www.opeltreffen.nl Dit is mogelijk tot vrijdag middag 12 uur. Na vrijdag ochtend is het alleen nog mogelijk om zondag bij de poort aan te melden, omdat wij anders de betalingen niet meer op tijd kunnen controleren.

Tot grote opluchting zijn de weersvooruitzichten best aardig, wij hebben er zin in!

We houden de online inschrijving nog een uurtje langer open omdat er nog veel inschrijvingen binnenkomen op het laatste moment.

Belangrijk, aanmelden aan de poort wel gewoon nog steeds mogelijk. Alleen de online inschrijving wordt gesloten om 14:00 een uurtje.

Dat gaat wel lukken.Ik heb hem net ff lekker verwend,dus de Kadett glimt erover.Alleen maar hopen dat er op de dijk Enkhuizen/Lelystad geen muggen en vliegen tegen aanknallen!

tot morgen.

gr Marcel

Kunnen helaas niet aanwezig zijn.Door drukte krijg ik de Cali niet klaar.

:(

Volgend jaar hopelijk wel van de partij.

Wens iedereen een mooie dag. :thumb

Nog 1 nachtje slapen dames en heren! Onze Kadett is er ook weer helemaal klaar voor! Vandaag heel de dag mee in de weer geweest!

Afgespoten in de wasstraat, daarna met de hand nog even in zijn geheel na poetsen, velgen schoon, interieur schoon, stoelen in het vet..

Lekkah!!

Tot morgen mensen!

Kevin

Zoo, gewassen en schoongemaakt, afgelopen week 2x gepoetst, dus blinken

Vandaag binnen gezet en de cabrio maar gepakt. Wil hem niet vieshebben voordat ik er ben na die 160km!! Haha.

:) heb er zin innnn

Terug
Naar boven