Sinds 29/6/2007 rijden we met deze wagen. Reeds van in het begin was er merkbaar vermogensverlies. Daardoor verscheidene gevaarlijke situaties meegemaakt op snelwegen etc.
Het rijgedrag van mijn vrouw is economisch en ze overtreedt nooit de wet.
Op 30/3/2010 dealer : werd de EGR klep vervangen.
Op 3/7/2013 dealer : werd de EPC klep vervangen.
Op 20/10/2014 dealer : zwaar vermogensverlies, reden onbekend.
Op 16/03/2016 dealer : auto valt stil midden op druk kruispunt N3, start niet meer,
==> dealer : EGR klep vervangen (+/- 600 €), probleem blijft, dealer zegt waarschijnlijk turbo (+/- 1200 €), dan zullen we zien of hij beter rijdt, anders moeten we verder zoeken, ... , volgens mij verder betalen
Dealer zeg : uwe auto is al een oude auto. Tja vroeger was 20 jaar en 200000 kms oud, deze is bijna 9 jaar en 95000 kms. 't Is hoe je het bekijkt.
Nog mensen met zo'n ervaring ?
Ik was van mening dat als er een foutmelding op het dashbord verscheen dat duidelijk kon worden uitgelezen vanuit het Steuergerät.
Het rijgedrag van mijn vrouw is economisch en ze overtreedt nooit de wet.
Op 30/3/2010 dealer : werd de EGR klep vervangen.
Op 3/7/2013 dealer : werd de EPC klep vervangen.
Op 20/10/2014 dealer : zwaar vermogensverlies, reden onbekend.
Op 16/03/2016 dealer : auto valt stil midden op druk kruispunt N3, start niet meer,
==> dealer : EGR klep vervangen (+/- 600 €), probleem blijft, dealer zegt waarschijnlijk turbo (+/- 1200 €), dan zullen we zien of hij beter rijdt, anders moeten we verder zoeken, ... , volgens mij verder betalen
Dealer zeg : uwe auto is al een oude auto. Tja vroeger was 20 jaar en 200000 kms oud, deze is bijna 9 jaar en 95000 kms. 't Is hoe je het bekijkt.
Nog mensen met zo'n ervaring ?
Ik was van mening dat als er een foutmelding op het dashbord verscheen dat duidelijk kon worden uitgelezen vanuit het Steuergerät.