• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

ohw kost geen drol zie ik op internet

en wat kosten ze op die club dan?

voor 15 euro heb je ze al op internet.

wij hebben hier ook zeelandtuning die heeft ze ook, zou ik zo heen kunnen rijden, sowieso wil ik daar eens langs want die hebben mega veel heb ik al gezien in de webshop.

Die velgen staan goed bij de auto en alles in kleur dan is de buitenkant vrijwel af.

Wat ik mis in het lijstje is xenon, met projectorlampen (donker) die achterlichten zijn perfect zo.

@my_precious wrote:@turbootje wrote:zo dan. heb je haast ofzo ? :jerry :jerry

wil hem gewoon graag af hebben, vind hem zo kaal zoals hij er nu bij staat.

na de feestdagen ga ik beginnen met alles te bestellen en alles te regelen, heb alle informatie en alle sites opgeslagen en een lijstje gemaakt, van alles wat iedereen hier in het topic verteld heeft en aangeboden heeft zeg maar.

en dan nog iemand vinden die alles erop kan zetten en evt kan spuiten..

Spuiten doe ik niet aan

Met alles erop zetten en erin bouwen wil ik je wel helpen...

Dat is geen problemo.... :thumb

hey

probeer eens de sleutel op nieuw in teleren

dat doe als je de auto op contact zet en dan de knopjes in houden als het goed is moet hij dan open en dicht gaan

mijn opc heeft van die sensors bij het lichtje als je in stapt

wat je ook kan doen is 2 keer de sleutel omdraaien dan staat het alarm er ook op

bij mijne gaat er een rood lampje branden bij de gevaren licht knop

ik ben zelf aant kijken naar opc y velegen dioe zijn pas dik

@16v kadett c wrote:hey

probeer eens de sleutel op nieuw in teleren

dat doe als je de auto op contact zet en dan de knopjes in houden als het goed is moet hij dan open en dicht gaan

mijn opc heeft van die sensors bij het lichtje als je in stapt

wat je ook kan doen is 2 keer de sleutel omdraaien dan staat het alarm er ook op

bij mijne gaat er een rood lampje branden bij de gevaren licht knop

ik ben zelf aant kijken naar opc y velegen dioe zijn pas dik

morgen ga ik naar de garage en dan laat ik er even naar kijken.

ik zit heel erg te twijfelen om de lichten achter te vervangen.

ik heb vandaag even met de buurman het achterlicht eruit gehad en hij is idd van lexmaul.

de buurman vertelde als ik de zwarte erin zou doen heel erg veel licht wegvalt.. hij zegt als je achterlichten aanstaan met zwarte lichten en er zit een auto te dicht op die niet oplet omdat hij ze niet ziet, klapt hij boven op je en dat als ik zou remmen met zwarte achterlichten ook de verlichting haast niet ziet.

@my_precious wrote:ik zit heel erg te twijfelen om de lichten achter te vervangen.

ik heb vandaag even met de buurman het achterlicht eruit gehad en hij is idd van lexmaul.

de buurman vertelde als ik de zwarte erin zou doen heel erg veel licht wegvalt.. hij zegt als je achterlichten aanstaan met zwarte lichten en er zit een auto te dicht op die niet oplet omdat hij ze niet ziet, klapt hij boven op je en dat als ik zou remmen met zwarte achterlichten ook de verlichting haast niet ziet.

Ik rijd er al een jaar mee rond! Nog nooit problemen gehad. Iedereen zegt zelfs dat hrt duidelijker lijkt! Dit komt omdat er rode en gele en witte frames in de lamp zitten die het verduidelijken!!!

@my_precious wrote:ik zit heel erg te twijfelen om de lichten achter te vervangen.

Die donkere zijn smoke...

Je zet er dus led lampjes in en ze zullen veel duidelijker zijn dan normaal....

Dus het klopt niet

Je zult echt wel goed opvallen als je erachter rijd...

Zie je pm

@marijnl1988 wrote:@my_precious wrote:ik zit heel erg te twijfelen om de lichten achter te vervangen.

Die donkere zijn smoke...

Je zet er dus led lampjes in en ze zullen veel duidelijker zijn dan normaal....

Dus het klopt niet

Je zult echt wel goed opvallen als je erachter rijd...

Zie je pm

:sleeping

Er zitten geen led in :) is gewoon origineel. Trnminste bij de mijne wel en ik heb er noog klachten over gehad hoor!!!

@marijnl1988 wrote:Je kunt led lampjes in doen...

Led is stuk beter te zien dan gewone lampjes

Dan moet ik die lamp aan gaan passen haha mij te veel werk! Hahhaa. Dit is zeer goed zichtbaar hoor!!

hmz.. kan ze altijd kopen en proberen of gewoon even erin zetten en dan kijken of het zicht minder of meer is.

maar die led mogen die wel in je achterlichten dan?

Je hoef je achterlichten niet aan te passen !

Je kunt gewoon losse lampjes kopen met led

Dus je hoef niks aan te passeb lampjes eruit ledjes erin

2 min werk...

@my_precious wrote:hmz.. kan ze altijd kopen en proberen of gewoon even erin zetten en dan kijken of het zicht minder of meer is.

maar die led mogen die wel in je achterlichten dan?

Ja dat mag gewoon...

Je weet wat ik bedoel toch ???

Gewone ledjes verplaats die lampjes die erin zitten...

Heb je je pm gezien??

Terug
Naar boven