• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

@darknight2003 wrote:Daarom leg ik tijdens de APK altijd het originele setje achterin :jerry :jerry

Stel er is steekproef effe snel switchen :)

Ik hoop dat je ze ook mee hebt als je aangehouden wordt door zo'n groentje die promotie wil maken :jerry

zooo ben even een tijdje druk geweest en niet op het forum geweest, allemaal een gelukkig nieuwjaar nog..

mijn opctje heb ik helaas verkocht met pijn in mijn buik, maar met een leuke winst, achteraf dacht ik voor het geld wat ik erin wil steken kan ik een kant en klare opc2 kopen.

ik heb nu even een fiat stilo van 2002 gekocht (zwart) wel hele andere koek natuurlijk en het is maar een 1.6 16vtje.

ga toch voor de blauwe opc2 doorsparen.

ik hoop voor de zomer genoeg geld bij elkaar te hebben voor mijn nieuwe auto.

@my_precious wrote:zooo ben even een tijdje druk geweest en niet op het forum geweest, allemaal een gelukkig nieuwjaar nog..

mijn opctje heb ik helaas verkocht met pijn in mijn buik, maar met een leuke winst, achteraf dacht ik voor het geld wat ik erin wil steken kan ik een kant en klare opc2 kopen.

ik heb nu even een fiat stilo van 2002 gekocht (zwart) wel hele andere koek natuurlijk en het is maar een 1.6 16vtje.

ga toch voor de blauwe opc2 doorsparen.

ik hoop voor de zomer genoeg geld bij elkaar te hebben voor mijn nieuwe auto.

winst is altijd leuk. maar van een opc naar een fiat :hmmz :hmmz

Ja snap hem persoonlijk ook niet goed

Zoooo blij met opc1 dit verandere en dit doen

Naar enkele weken te hebben gereden overgegaan naar fiat :hmmz

..

We zullen uiteindelijk je opc2 zien..

de opc kon ik gewoon goed verkopen aan een jongen hier om de hoek.

de fiat heb ik even gekocht omdat ik nu geen andere opc2 kon vinden naar mijn smaak..

fiat is echt niet alles hoor ben er ook zeker niet blij mee, maar hij rijdt goed en hij is wel grappig..tot die tijd kan ik op zoek gaan naar een goede opc2

@marijnl1988 wrote:Jammer...

Had graag je achterlichten overgenomen

ik had wel de lichten aan blue-dragon beloofd, dus dan was hij eerste keus geweest natuurlijk.

die jongen die de auto nu heeft wist waarschijnlijk van de achterlichten want hij wilde ze erin laten zitten.

Hmm oke. Jammer dan. Fiat is echt MEUK. :( ja ik snap er ook niks van.. Nog liever lopen dan in een fiat :)

Naar even terzijde. Over dat groentjecen die mooie achterlichten. Ik heb het al een keer gehad dat hij beidehand gijg doen. Heb hem toen duidelijk gemaakt day er een e keur op zit en dus toegestaan is op de openbare weg. Stondtie toch wel mee een bek vol tanden.

ik loop liever niet met dit weer naar mijn werk wat 40 km verderop is haha, dan zit ik toch liever droog in een auto.. en het is geen blijvende auto maar een tijdelijke auto natuurlijk. het is gewoon niet anders, heb er pijn in mijn buik van dat hij weg is maar voor mij even de beste oplossing.

dacht dat je je opc verkocht had????????

toevallig gisteren met een jongen gesproken uit vlissingen die dus deze opc in bezit heeft, en hij zei dat hij deze bij de garage gekocht heeft (met 3mnd garantie) en nooit van iemand heeft overgenomen.........hij noemde ook het bedrag wat hij voor de opc betaald heeft en dit bedrag komt precies overeen met het bedrag wat de handelaar in middelburg vroeg vanaf dag 1 dat hij deze opc tekoop had staan.............nou is dus mijn vraag, wat klopt er niet in dit verhaal?????????jou verhaal of van de huidige eigennaar????????? of mis ik een stuk??????

Er is niks spannends aan hoor, de auto is gewoon verkocht aan iemand in Zeeland..

Verder hoef ik geen info te geven over de auto zoals ook afgesproken is met de oude eigenaar.

Ik hoop voor de jongen dat hij er plezier mee gaat krijgen.

Verder ben ik niemand een uitleg verschuldigd waarom de auto is weg gegaan toch?

Tja als jij zegt dat het verkocht is en hij zegt ik heb gekocht bij de handelaar dan krijgen heel wat mensen een vraagteken dat was de reden waarom hij dat zo neer heeft gezet.

Galaxy Nexus Tapatalk

@predator wrote:@turbootje wrote:
Is toch geen opc2??

Die ik te koop heb is een opc2

Volgens mij hou me er niet aan vast

Zag ik ooit in jou adv staan dat je kleprubers versleten zijn en vervangen moest worden

En nu zie ik dat nergens meer staan

Of was dit weer een andere adv ?

Terug
Naar boven