• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

Vroeger ben je al zo oud dan, opel gsi zijn ook leuke wagentjes.

Meetings worden ook steeds minder , ga zo af en toe nog is naar een meeting word me anders te duur.

Ja is echt een leuke club hebben ook een eigen clubhuis en is ook lekker dichtbij voor jou.

@Blue-Dragon wrote:Vroeger ben je al zo oud dan, opel gsi zijn ook leuke wagentjes.

Meetings worden ook steeds minder , ga zo af en toe nog is naar een meeting word me anders te duur.

Ja is echt een leuke club hebben ook een eigen clubhuis en is ook lekker dichtbij voor jou.

hahaha ja vroeger toch echt 10 jaar geleden, mijn laatste grote meeting was in kootwijkenbroek bij eep borgers op zijn terrein er was groot feest met allemaal tenten, muziek en gezelligheid en meer als 500 auto's.

ben nu 33 dus das best oud. haha

maar je hebt gelijk, je kan ook niet het hele land door crossen om auto's te bekijken natuurlijk.. maar soms is het wel leuk een meeting mee te maken.

10 jaar geleden was je er al vroeg bij en Eep die ken ik heel goed , ben daar 2 jaar geleden nog met me auto bezig geweest.

En hij vertelde daar dan wel is over , en had er ook best wel weer is zin om een meeting te houden.

Alleen zat die nog met de paardenstallen die hij in de verhuur heeft , dus kan die het land niet gebruiken.

Maar als jij daar al is bent geweest ,waar in Gelderland heb je dan gewoond?

En 33 is niet oud je komt dan net kijken 51 zijn dat is je pas oud voelen.

@Blue-Dragon wrote:10 jaar geleden was je er al vroeg bij en Eep die ken ik heel goed , ben daar 2 jaar geleden nog met me auto bezig geweest.

En hij vertelde daar dan wel is over , en had er ook best wel weer is zin om een meeting te houden.

Alleen zat die nog met de paardenstallen die hij in de verhuur heeft , dus kan die het land niet gebruiken.

Maar als jij daar al is bent geweest ,waar in Gelderland heb je dan gewoond?

En 33 is niet oud je komt dan net kijken 51 zijn dat is je pas oud voelen.

ik vind het ook echt een toffe gast, ik had toen die witte gsi met die rally strepen op de motorkap en op de kont, rood lichtblauw en donkerblauw.. hij heeft hem toen gekocht nog van mij,.. en toen ik een paar weken later kwam zag ik mijn auto uit elkaar staan en mijn velgen eraf, kon wel janken zeg.. ik was misschien zelfs nog jonger in die tijd misschien wel langer als 10 jr.. weet echt niet meer wanneer dat was precies.

hij had heel veel astra en kadetjes staan

ik had toen een probleem met een andere gsi mijn eerste vanille gele en ben toen bij hem terecht gekomen, niemand kon het vinden en na zoeken had hij het gevonden het bleek mijn temperatuur sensor te zijn.. koste me niets en toen hij het vervangen had reed mijn auto weer toppie.

ik heb in culemborg gewoond en in die tijd ongeveer in amersfoort.

ik weet nog dat hij varkens en koeien had of zo en dat hij eigenlijk zijn land moest verkopen of het moest agrarisch worden en toen had hij het idee er paardenstallen te zetten dus dat klopt wel, zo lang is het al geleden.

ik vergeet hem nooit meer met die enorme bos rode krullen die heen en weer dwarrelde als hij over zijn terrein liep..

ik heb wel is een ritje met hem gemaakt langs die weg waar hij woont in een witte astra en die super snelle witte kadett die maar tot zijn 2 kon schakelen stond links in de garage helemaal achteraan.

damnz wat ging dat hard toen, moest een helm opzetten in die auto anders knalde je hoofd alle kanten op tegen de rolkooi, en ik werd zo hard in mijn stoel gedrukt dat ik niet eens mijn hand uit kon rijken richting het dashboard.. wat een tijd was dat.

dan ken jij ene michel en uhh hoe heet die andere ook al weer.. ze hadden een blauwe uitgebouwde kadett gsi en die andere een goud oranje achtige gsi met 270 pk uitgebouwd..die waren er ook altijd bij en volgens mij de oprichters van de gsi club en opel power.

ben echt lang niet meer bij hem geweest en zou niet weten of hij mij nog herkent eigenlijk.

rijdt hij nog rally's?

ik heb trouwens daarna op de meeting toen mijn blauwe GSI gehad met de letter K in zijn grill.. tijdens de meeting heb ik mijn achterraam laten zandstralen en een leeuw in laten stralen.. misschien weet jij dat dan ook nog wel.

Begon al te lachen over zijn enorme bos met haren , die heeft die nu nog steeds.

Leuk om zo weer de oude verhalen naar boven te halen.

Alleen is dit niet echt een chat forum , als je wilt kan ik je mijn fb adres door pmen.

@Blue-Dragon wrote:Begon al te lachen over zijn enorme bos met haren , die heeft die nu nog steeds.

Leuk om zo weer de oude verhalen naar boven te halen.

Alleen is dit niet echt een chat forum , als je wilt kan ik je mijn fb adres door pmen.

ohww we praten wel even prive anders,, ik heb geen fb of hyves of zo dit is mijn eerste naam op een forum van internet hahaha..

ik zat al foto's te zoeken op internet en zag echt veel voorbij komen van hem nog steeds haha

word volgens mij een strake opc

heb je ook een foto van je zelf ben wel nieuwschierig ?

ik ga niet teveel doen aan de opc gewoon dat hij strak is wel die opc 2 bumpers dat vind ik echt mooi

verder steek ik meer tijd in mijn kadett

@Blue-Dragon wrote:Heb dan wel geen echte opc maar er ligt wel een blok in van een opc1 :D

En dat rijd wel zo lekker je kunt hem zo af en toe is door laten trekken tot de 7000 toeren ;)

f7ec5ef8.jpg

2d9b5d60.jpg

ik dacht dat de opc1 tot de 7500 toeren ging? :wtf

Mijn mening is

Lekker verlagen

Dikke velgjes eronder

Uitlaat aanpakken (opc heeft al spaghetti pruitstuk) rest rvs maken

andere koplampen xenonkoplampen

Stootstrippen zo laten als nu om die mooi te spuiten kost veel werk en heb veel gezien dat ze niet heel mooi zijn geworden

Achterklep (slot weg werken ) en doorlassen kenteken zo houden

Leuke geluidsinstallatie inbouwen

En verder niet al te veel doen...

Mijn mening hor...

Dan heb je hem strak maar ook nog eens vrij origineel

hoezo een rvs pijp eronder als deze nog prima is, er valt niet veel mee te behalen kwa kracht.

maat van me moest laatst ze 2de demper terug zetten en die zei dat die er weer power bij kreeg.

en voor die stootstrips zou ik lekker opzoek gaan naar een stootstrips die al in kleur zijn, er rijden er tenslotte genoeg van.

Rvs omdat je er gewoon mooi geluid van krijgt en een goed gemonteerde of op maat geleverde rvs uitlaat zou zeker uitmaken compleet bedoel ik dus cat tussendemper en einddemper ....rvs is gewoon duurzaam en je hebt er zeker geen omkijken meer naar....

Stootstrippen zijn inderdaad in kleur geleverd dus die zou ik ook inderdaad zoeken

Maar om deze te spuit moet je veel voorbewerken..

tja het spuit werk is het niet, als je het zelf doet is het ook nog goed betaalbaar. busje lak en blanke lak kost 2 tientjes bij de VOD.

maar alsnog zie ik het nut niet zo om de uitlaat te vervangen mits die er onder vandaan rot.

mijn RVS pijp heeft me wel ff 1200 eurotjes gekost. maar had toen derna ook wel veel eerder volledige boost.

We hebben het wel over een vrouw hier he ;)

Zelf doen is een kleine kans :???:

Klopt ik heb ook alles compleet

Spruitstuk 350 e

Cat 200 cel 250 e

Flensen 50 euro

Middendemper einddemper plus de buizen 750 euro

Als je je auto lang wilt behouden zou het een mooi optie zijn om voor rvs te gaan

Je hebt er gewoon geen omkijken naar

Stootstrippen hebben bobbelstje in het profiel

Ik zou hier niet aan beginnen (persoonlijk )

Ps het is een mening hor

Ps is niet lullig bedoeld

Maar ik zie mij vriendin niet onder de auto liggen om alles zelf te vervangen :jerry

Zou wel erg handig zijn eigenlikk :thumb

voor de mensen die willen weten hoe ik eruit zie hier de link waar ik mijn foto geplaatst heb.

viewtopic.php?f=40&t=108565&start=1825

in een ander topic dus.

uhhh vrouw??? hallo ik ben dan wel een vrouw maar kan wel een hoop zelf.

uitlaat vervangen kan ik ook nog wel, met hulp dan als iemand hem vast houdt.

lampen vervangen, olie verversen alles bij vullen, banden wisselen, grill vervangen en nog wat kleine dingen.

spuitwerk kan ik dus niet maar zou ik zelf ook niet aan beginnen.

maar jullie zeggen dus, niet alles spuiten maar gewoon alles zoeken in kleur?

zijn uitlaat is van rvs al het goed is en die zit er nog niet zo lang onder,het spruitstuk weet ik niet, dan zou ik straks eens even moeten kijken maar dat zal vast wel een originele zijn.

spuiten heb je ook zo geleerd, want zo moeilijk is het niet.

je moet alleen eerst ff oefen stukjes hebben :P

@marijnl1988 wrote:Je bent een mooie vrouw :wub :jerry

Gelukkig kun je zelf heel veel

Scheelt ernorm in kosten... king:

dankjewel,

ik wilde vroeger automonteur worden hahaha

maar toen ik nog op school zat zag je dat gewoon heel weinig, eigenlijk bijna helemaal niet en heb ik voor een ander vak gekozen.

maar omdat ik opel gsi gereden heb en het altijd interessant vond keek ik altijd mee als er iets gedaan moest worden aan mijn auto..

ik heb toen die tijd zelfs mijn eerste set aangesloten van het merk kaliber

mijn radio dikke stroomkabels, zelf een kist gemaakt met een vriend waar we pioneer boxen in geplaatst hadden.

en de boxen allemaal zelf aangesloten.

haha niet elke vrouw kan dus niets wat met auto's te maken heeft.

maar het grote werk is gewoon niks voor mij maar misschien komt dat omdat ik het zelf nooit gedaan heb.

@dion87 wrote:spuiten heb je ook zo geleerd, want zo moeilijk is het niet.

je moet alleen eerst ff oefen stukjes hebben :P

ik heb vroeger wel een tijdje in een spuiterij gewerkt bij een oom van mij, maar dat was meubels spuiten haha..

komt eigenlijk wel op het zelfde neer.

maar goed zou mijn auto niet willen verpesten, als een ander het doet kan ik die altijd aansprakelijk stellen dat het overnieuw gedaan moet worden hahaha en mezelf niet he :D

Terug
Naar boven