@Blue-Dragon wrote:10 jaar geleden was je er al vroeg bij en Eep die ken ik heel goed , ben daar 2 jaar geleden nog met me auto bezig geweest.
En hij vertelde daar dan wel is over , en had er ook best wel weer is zin om een meeting te houden.
Alleen zat die nog met de paardenstallen die hij in de verhuur heeft , dus kan die het land niet gebruiken.
Maar als jij daar al is bent geweest ,waar in Gelderland heb je dan gewoond?
En 33 is niet oud je komt dan net kijken 51 zijn dat is je pas oud voelen.
ik vind het ook echt een toffe gast, ik had toen die witte gsi met die rally strepen op de motorkap en op de kont, rood lichtblauw en donkerblauw.. hij heeft hem toen gekocht nog van mij,.. en toen ik een paar weken later kwam zag ik mijn auto uit elkaar staan en mijn velgen eraf, kon wel janken zeg.. ik was misschien zelfs nog jonger in die tijd misschien wel langer als 10 jr.. weet echt niet meer wanneer dat was precies.
hij had heel veel astra en kadetjes staan
ik had toen een probleem met een andere gsi mijn eerste vanille gele en ben toen bij hem terecht gekomen, niemand kon het vinden en na zoeken had hij het gevonden het bleek mijn temperatuur sensor te zijn.. koste me niets en toen hij het vervangen had reed mijn auto weer toppie.
ik heb in culemborg gewoond en in die tijd ongeveer in amersfoort.
ik weet nog dat hij varkens en koeien had of zo en dat hij eigenlijk zijn land moest verkopen of het moest agrarisch worden en toen had hij het idee er paardenstallen te zetten dus dat klopt wel, zo lang is het al geleden.
ik vergeet hem nooit meer met die enorme bos rode krullen die heen en weer dwarrelde als hij over zijn terrein liep..
ik heb wel is een ritje met hem gemaakt langs die weg waar hij woont in een witte astra en die super snelle witte kadett die maar tot zijn 2 kon schakelen stond links in de garage helemaal achteraan.
damnz wat ging dat hard toen, moest een helm opzetten in die auto anders knalde je hoofd alle kanten op tegen de rolkooi, en ik werd zo hard in mijn stoel gedrukt dat ik niet eens mijn hand uit kon rijken richting het dashboard.. wat een tijd was dat.
dan ken jij ene michel en uhh hoe heet die andere ook al weer.. ze hadden een blauwe uitgebouwde kadett gsi en die andere een goud oranje achtige gsi met 270 pk uitgebouwd..die waren er ook altijd bij en volgens mij de oprichters van de gsi club en opel power.
ben echt lang niet meer bij hem geweest en zou niet weten of hij mij nog herkent eigenlijk.
rijdt hij nog rally's?