• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hallo nieuw hier! Kan iemand mij misschien helpen (Astra OPC

chip past niet

kan je eens een foto maken van je achterkant ik denk dat je wel andere achterlichten heb als een opc

volgens mij heb je achteruit rij licht en kniperlicht wit

hier even een foto van opc achterlichten

meschien wil je die van jou wel verkopen

@ my_precious :hmmz :hmmz

Je achterlichten lijken wel erg veel op de zeer zeldzame Lexmauls.

Deze achterlichten worden niet meer gemaakt en als ze worden aangeboden betaal je er wel voor.

Op ebay.de heb ik ze al is weg zien gaan voor 555 euro.

Mochten het de echte zijn, zou ik ze niet voor een prikkie wegdoen, nog beter zou ze mooi zelf houden. ;)

hier een foto van zijn achterlichten.. zijn dat niet gewoon de standaard lichten?

ik had op mijn astra 1.6 de zelfde lichten volgens mij

ohw ik zie het verschil, bij die ene zitten oranje lichten in en bij die van mij is het middenstukkie alleen wit.

ik wilde witte lichten erin doen misschien.. maar weet niet of het mooi staat.

weet iemand nog een goed alarm voor op de auto?

geen flut alarm maar 1 die heel gevoelig is ook op de motorkap e.d.

die had ik vroeger bij mijn GSI dat als de motorkap open gemaakt werd ook afging maar weet echt niet meer welke dat was.

had verschillende geluiden en was zeer gevoelig ook met wind onder de auto snachts.

die ging ook af bij het vastpakken van de handgrepen.

ik ben er ook achter gekomen van wie de auto is geweest en dat hij ingevoerd is vanuit belgie in 2007.

die jongen heeft heel veel problemen aan de auto gehad en na een aantal jaar toch maar weg gedaan.

er was iets met antivries in de auto en een slang die niet vast gekoppeld zat waardoor alles door de hele motor gespoten was.

ik weet wel dat hij er ontzettend veel aan gedaan heeft, ook een andere uitlaat is erop gekomen want zijn standaard uitlaat was meer een vierkante pijp.. er zijn andere schokbrekers op gekomen en hij is op zijn laagste stand gezet.

er was ook nog iets met een andere nokke as of hoe zo'n ding heet.

ik wil binnenkort even naar een garage gaan hem op de brug zetten en echt alles stapje voor stapje na laten kijken en dan ga ik duidelijke foto's maken van alle, zodat iemand misschien kan zien wat er allemaal aan veranderd is.

ik had ook gehoord dat de kilometerstand terug gezet was toen hij 190 had gelopen terug gezet naar 150.

maar of dat waar is weet ik niet, heb er een autopas bij vanaf 2007.

tenzij ze met een autopas ook kunnen rommelen.

maar goed de auto rijdt er niet minder om als zou hij meer gelopen hebben want hij rijdt als nieuw, de stoelen zitten strak en niet uitgeleefd en er zit geen krasje op de auto.

Dat is idd de auto die ik bedoel, ik herken de foto's. Hij heeft toen idd veel problemen met de auto gehad, is dacht ik toen een ander motorblok ingekomen. Meen de drijfstanglagers stuk, maar weet ik niet zeker meer.

Had je dit gevonden ergens op internet? Of contact met hem gehad?

Wat is km. stand nu dan?

@ronOPC1 deze had ik van een ander forum, ik heb me daar aangemeld en hem een bericht gestuurd.. of een ander blok in zit weet ik niet ik hoop op antwoord van hem.

ik weet wel dat er een hoop veranderd en nieuw in/op gekomen is want hij stond vorig jaar voor 5500 euro te koop.

deze foto's had ik van het forum.

de kilometerstand is nu 226, en als ik kijk naar de geschiedenis van de auto zou dit wel moeten kloppen.

maar weet je het doet die auto er niet minder om, ik weet niet wat er allemaal mee gebeurd is of wat ze eraan gedaan hebben.. hij rijdt prima en heb garantie dus maak mij niet echt zorgen.. maar vind het wel leuk te weten hoe het verleden is geweest van de auto.

@my_precious wrote:ohw ik zie het verschil, bij die ene zitten oranje lichten in en bij die van mij is het middenstukkie alleen wit.

ik wilde witte lichten erin doen misschien.. maar weet niet of het mooi staat.

weet iemand nog een goed alarm voor op de auto?

geen flut alarm maar 1 die heel gevoelig is ook op de motorkap e.d.

die had ik vroeger bij mijn GSI dat als de motorkap open gemaakt werd ook afging maar weet echt niet meer welke dat was.

had verschillende geluiden en was zeer gevoelig ook met wind onder de auto snachts.

die ging ook af bij het vastpakken van de handgrepen.

Heb wat foto's van de originele opgezocht.

img-3635-2586856292288290300_zps205ac7b2.jpg

rl_nah_zps2e2fbccf.jpg

De naam Lexmaul moet dan ook ergens aan de achterkant staan .

@NoFear1696 wrote:dit zijn ook hele mooie :wub

Foto-WHLIZYQN-D.jpg

deze zijn van irmscher

die vind ik idd wel heel erg mooi ja.

zijn die nog te bestellen op een site of zo?

die vind ik dan mooier als die ik erin heb zitten.

@my_precious wrote:@NoFear1696 wrote:dit zijn ook hele mooie :wub

Foto-WHLIZYQN-D.jpg

deze zijn van irmscher

die vind ik idd wel heel erg mooi ja.

zijn die nog te bestellen op een site of zo?

die vind ik dan mooier als die ik erin heb zitten.

ik heb ze destijds gewoon besteld bij de Opel dealer 199 euro.

zal maandag ff voor je bellen (ik Krijg 40% korting)

Zou gewoon wachten want ze worden geregeld aangeboden op marktplaats en zijn ze een stuk goedkoper.

Heb ze wel voorbij zien komen voor €75,00.

Achterlichten laten zitten :) wou dat ik ze had! Ik heb de standaard OPC achterlichten die er bij mij in zaten vervangen voor smoked! Iloveeeeesmoked

@marijnl1988 wrote:Ik zou haar achterlichten graag over willen nemen :wub :wors

ik was al eerst ik had al gezien dat ze anders waaren :thumb

heb jij geen alarm in de opc ik wel werkt ook nog eens goed

Terug
Naar boven