@robert_corsa wrote:mmm, je wilt er de winter mee door, daarna inruilen??
doe er dan of helemaal niets aan (zonde geld)
of bouw hem geheel orgineel. een beetje opel dealer geeft er dan genoeg geld voor.
orgineel zijn ze geld waard.
tis een snelle auto. en een verbouwde snelle auto laat ik als koper echt links liggen.
zoals jou astra opc bijvoorbeeld, zo zou ik hem niet kopen. maar dat is mijn mening.
maar ik ga mijn auto niet helemaal verbouwen zoals je kon lezen hierboven, ik wil gewoon alles wat zwart is op de auto mee gespoten hebben in de kleur van de auto, en de klauwen blauw en misschien andere lichten en in de auto andere dashboard verlichting, maar die verlichting weet ik nog niet zeker.
dus helemaal ombouwen valt dan wel mee, het is gewoon alles netjes in 1 kleur.
en heel misschien nog andere velgen, zoveel kost dat allemaal niet op de velgen na dan, die ik gezien heb.
en waarom zou jij deze auto niet kopen zoals hij op de foto staat? zoals hij nu is dan is hij standaard in mijn ogen alleen de velgen zijn niet de standaard velgen die erop horen, de uitlaat is ook anders als de originele geloof ik.
een hele snelle auto is het niet want hij heeft maar 160pk, dus ik mag ik mijn handen klappen als hij 220 zou halen.
ik denk dat als ik de auto opknap zoals ik in gedachten heb, dat hij er zeker niet minder om zou worden en daardoor in waarde zou zakken, ik ben ook niet van plan hem bij een opel dealer in te ruilen, maar gewoon inruilen tegen die tijd bij een garage o.i.d die op dat moment de nieuwe opc aanbiedt voor een leuke prijs, waarbij ik natuurlijk ook een leuke prijs voor mijn auto zou kunnen krijgen.